printlogo


اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوستان های سطح شهر قم
کد خبر: 28758
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: :طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوستان ها و تفرجگاه های سطح شهر قم اجرا می شود‌.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سرهنگ منصوری متین گفت: در راستای تامین آسایش و آرامش عمومی جامعه، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بوستان علوی در قالب تیم‌های پلیس‌های تخصصی، ستاداحیای امر به معروف و نهی از منکر و گشت رضویون بسیج، با حضور و نظارت معاون دادستان به اجرا گذاشته شد.

وی هدف از اجرای طرح پاکسازی این مکان‌ها از وجود افراد هنجار شکن، حاملان سلاح سرد و خرده فروشان مواد افیونی و معتادین متجاهر و سایر جرائم مشهود عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح  ۲۵ تبعه غیر مجاز، معتاد و خرده فروش مواد مخدر و افراد شرور دستگیر و بعد از تشکیل پرونده قضایی برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
منصوری متین در ادامه افزود: ۱۱ نفر از افرادی جرائم مشهود از جمله مزاحمت داشتند بازداشت، ۴ دستگاه وسیله نقلیه توقیف، ۱۱۰ مود اعمال قانون در حوزه تخلفات راهور، ۳۳۶ مورد تذکر لسانی و ۱۸ مورد هم تعهد کتبی اخذ شده است.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: تداوم اجرای این گونه طرح‌ها در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها به صورت مستمر در دستور کار کلانتری‌های فرماندهی انتظامی شهرستان قم می‌باشد.

وی تاکید کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی یکی از اصلی‌ترین مطالبات مردم از پلیس است و تمامی ماموریت‌ها و طرح‌های پلیس هم براساس خواسته و مطالبات مردمی طراحی و به اجرا گذاشته می‌شود.

سرهنگ منصوری متین در پایان از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.



انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/28758