printlogo


استاندار قهرمانی تیم تنیس معادن منگنز قم در مسابقات جهانی را تبریک گفت
کد خبر: 29089
استاندار قم در پی کسب مدال طلای مسابقه‌های جهانی توسط تیم تنیس روی میز معادن منگنز قم پیام تبریکی صادر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست استاندار قم در پی کسب مدال طلای مسابقه‌های جهانی توسط تیم تنیس روی میز معادن منگنز قم پیام تبریکی صادر کرد.
در پیام بهرام سرمست آمده است: درخشش تیم تنیس روی میز معادن منگنز قم به عنوان نماینده شایسته کشورمان در سومین دوره پیکار‌های جهانی شرکت‌ها به میزبانی یونان و کسب مدال طلای این دوره از مسابقات، مایه مباهات و سرافرازی و شایسته تقدیر است.
پیام حاکی است: اینجانب ضمن تبریک این موفقیت ارزنده و قابل تحسین به اهالی ورزش و جامعه کارگری استان به‌ویژه خانواده‌های گرانقدر این ورزشکاران، از زحمات بازیکنان پرتلاش، مربیان زحمتکش و همه دست اندرکاران سهیم در کسب این عنوان پرافتخار تشکر و قدردانی نموده و سربلندی و تداوم افتخارآفرینی‌های ورزشکاران غیور استان قم در میادین ملی و بین‌المللی را از درگاه خداوند منان مسالت دارم.
سومین دوره مسابقه‌های جهانی ورزش کارگری شرکت‌ها با حضور بیش از ۳۵ کشور و چهار هزار ورزشکار در ۲۸ رشته ورزشی از پانزدهم مهرماه در یونان در حال برگزاری می‌باشد.
کاروان ورزشی ایران با نام جهادگران تولید با ۷۰ ورزشکار، در ۶ رشته ورزشی دارت زنان و مردان، فوتبال، تنیس روی میز زنان و مردان، شنا، والیبال ساحلی و دوومیدانی زنان و مردان در این رقابت‌ها شرکت کرده است.
تیم معادن منگنز قم نیز به عنوان نماینده ایران در رشته پینگ پنگ به این رویداد ورزشی اعزام شد.


انتهای پیام/150


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29089