printlogo


معاون فرهنگی مسجد جمکران خبر داد:
حضور وزیر ورزش و جوانان در برنامه عصر بیعت مسجد مقدس جمکران
کد خبر: 29117
معاون فرهنگی مسجد جمکران از حضور وزیر ورزش و جوانان در برنامه عصر بیعت مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: روز پنج‌شنبه وزیر ورزش با سفر به قم در برنامه عصر بیعت حضور خواهد داشت.
حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برنامه‌های 9 ربیع‌الاول و آغاز سالروز امامت امام زمان (عج) اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی برای روز 9 ربیع‌الاول در نظر گرفتیم که در این روزها در حال اجرا است.
وی ادامه داد: برنامه‌های سخنرانی، مداحی و برگزاری پویش‌های مختلف از جمله پویش همدلی برای ظهور از جمله این برنامه‌ها است.
حسین‌آبادی افزود: عصر روز پنج‌شنبه 22 مهرماه برنامه همدلی برای ظهور را خواهیم داشت که برای این برنامه میزبان وزیر ورزش و جوانان آقای دکتر سجادی و تعدادی از جوانان خواهیم بود.
معاون فرهنگی مسجد جمکران در ادامه از تشکیل کارگروه مهدویت ذیل شورای فرهنگ عمومی استان قم خبر داد و گفت: در نظر داریم که این کارگروه را در تمامی استان‌ها ذیل شورای فرهنگ عمومی تشکیل دهیم.
وی تصریح کرد: همه ما در هر صنف و قشری که هستیم می‌توانیم خادم ولایت باشیم و با بهره‌مندی از همدلی با دیگران از کار دیگران گره‌گشایی کرده و زمینه ظهور را فراهم کنیم و در این میان همدلی کردن برای و خدمت به مردم یکی از بزرگ‌ترین عبادت‌ها است.

انتهای پیام/110


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29117