printlogo


مدیرکل تأمین اجتماعی قم:
تامین اجتماعی برای خدمات به بیمه‌شدگان وجهی دریافت نمی‌کند
کد خبر: 29195
اداره کل تامین اجتماعی قم در پی تماس تلفنی برخی سودجویان با بیمه‌شدگان و مستمری‌ بگیران تامین اجتماعی در قالب شرکت‌های درمانی، برای ارائه بیمه مکمل درمان در ازای دریافت وجه، اعلام کرد، این تماس‌ها از سوی واحدهای اجرایی و درمانی سازمان نبوده و اقدامی غیرقانونی و قابل‌پیگرد است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در روزهای اخیر برخی بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان در شکوائیه‌ای اظهار داشتند، عده ای با ادعای ارتباط با سازمان تأمین اجتماعی و به بهانه ارائه بیمه مکمل درمان و قطع خدمات بیمه ای از آنان تقاضای وجه کرده اند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در مصاحبه با خبرنگار ما با تاکید بر این که تامین اجتماعی برای خدمات به بیمه‌شدگان وجهی دریافت نمی‌کند، گفت: هر طرح و برنامه جدیدی در این رابطه، صرفا از طریق رسانه های جمعی به اطلاع عموم رسیده و بیمه شدگان و بازنشستگان، می توانند اخبار این اداره کل را تنها از طریق سایت رسمی این اداره کل به نشانی qom.tamin.ir پیگیری کنند.

علی اصغر دادخواه افزود: اداره کل تامین اجتماعی قم به عنوان بزرگترین صندوق بیمه ای استان بیش از 62 درصد جمعیت قم را تحت پوشش مقررات حمایتی از جمله درمان قرار داده است.

بر اساس آخرین آمارها، بالغ بر 790 هزار نفر از جمعیت استان قم در قالب بیمه شدگان اصلی و تبعی، مستمری‌بگیر بازنشستگی، ازکارافتادگی و بازماندگان از تعهدات بلندمدت وکوتاه‌مدت بیمه‌ای و درمان بهره‌مند می‌شوند. 




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29195