printlogo


مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم:
امیدواریم در فضای مجازی یک شجره طیبه مجازی داشته باشیم/بسیج در عرصه فضای مجازی خواهد درخشید
کد خبر: 29470
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با اشاره به اینکه باید یکی از دغدغه های افراد ولایی فضای مجازی باشد، گفت: امیدواریم در فضای مجازی یک شجره طیبه مجازی داشته باشیم که بتواند آن حیات طیبه، انقلابی و انسانی را به کاربران فضای مجازی منتقل کند.
 حجت الاسلام لطفی نیاسر در حاشیه بازدید از سومین مرحله استانی رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: یکی از مهمترین مسائلی که امروز در زندگی بشر وجود دارد فضای مجازی می باشد در حدی که کاربران بیشتر وقت خود را بجای اینکه با خانواده باشند در فضای مجازی حضور دارند.
وی ادامه داد:  شاید در آینده نه چندان دور بیشتر برخوردها و فعل و انفعالات هم در فضای مجازی انجام بگیرد و خود واقعی افراد در فضای مجازی قرار بگیرد؛ پس با توجه به این مسائل  تولید محتوا برای این فضا بسیار مهم و حیاتی است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم عنوان کرد: به تعبیری بسیجی ها،  انقلابی ها و معتقدین به خط انقلاب، نظام و امامین انقلاب نباید صبر کنند تا این فضا مملو از تولیدات و آثار منفی دشمن شود که جوانان در مراجعه به این فضا با مطالب منفی روبرو شوند. باید اقدام به شروع و تقویت تولید تولیدات انقلابی، بسیجی و مردمی در این عرصه کنیم.
وی اضافه کرد: مجموعه بسیج به تعبیر امام شجره طیبه است و برگزاری این نوع رویدادها هم در راستای همان شجره طیبه بودن است و امیدواریم در فضای مجازی یک شجره طیبه مجازی داشته باشیم که بتواند آن حیات طیبه، انقلابی و انسانی را به کاربران فضای مجازی منتقل کند.
حجت الاسلام لطفی نیاسر خاطرنشان کرد: این نکته هم بسیار مهم است که وقتی مقام معظم ر هبری می فرمایند که اگر رهبری را بر دوش نداشتم حتما مسئولیت فضای مجازی را قبول می کردم ؛ مفهوم این است که افرادی که خود را ولایی می دانند باید یکی از دغدغه های ذهنی و فعالیت های جدی آنها فضای مجازی باشد.
وی افزود: ما مفاهیم ایرانی اسلامی بسیاری داریم که می توانیم از طریق آنها فضای مجازی را  مملو از اطلاعات ، برنامه ها، انمیشین ها و اپلیکیشن هایی کنیم که برای حیات طیبه بشر لازم است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم تصریح کرد: همانگونه که در فضای حقیقی به حدی رسیده ایم که دشمن مجبور است شخصیت هایی مانند حاج قاسم را حذف کند در حالی که او حذف شدنی نیست؛ باید در فضای مجازی هم به گونه ای فعالیت کنیم که آنها به فکر حذف ما در این فضا باشند. هنوز به این قدرت نرسیده ایم که شهدای فضای مجازی باشیم .
وی گفت: البته در پلتفرم هایی مانند اینستاگرام دشمنان سعی در حذف تولیدات ما را دارد، این نشان می دهد که اندیشه ما اثر گذار است و می تواند پر توان باشد.

حجت الاسلام لطفی نیاسر ابراز داشت: همین که دشمنان شروع به بستن سایت ها، صفحات و پیج های بچه های بسیجی و انقلابی کرده اند نشان از تاثیرگذاری است و انشالله  شجره طیبه بسیج در مجموعه فضای مجازی هم خواهد درخشید.

انتهای پیام/160


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/29470