printlogo


حضور 280 دانشجوی معلم در مناطق محروم ایران
کد خبر: 32832
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،طرح جهادی «رسام» رسالت سبز امروز معلم، صبح امروز با حضور حمیدرضا خان محمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش، حمیدرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم، حسن محمدپور رئیس دانشگاه‌های فرهنگیان استان قم، جواد رفعت‌نژاد مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قم در سالن همایش خانه معلم برگزار شد.

مشاور وزیر آموزش و پرورش کشور در این مراسم بیان کرد: طرح جهادی رسام مورد استقبال رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش است، آن‌ها خواستند که به شما اعلام کنم با قدرت پای کار باشید و دست از تلاش جهادی برندارید.

وی افزود: ادبیات جهاد یعنی ناامید نشدن و در راه تعلیم و تربیت موانع و مشکلات زیاد است که نباید با وجود آن‌ها ناامید شد؛ وقتی کرونا آموزش حضوری را تعطیل کرد دشمن به دنبال این بود که در تلفن همراه و فضای مجازی دیدگاه دانش آموزان ایران را عوض کند و خط فکر آنها را تغییر دهد اما جهادگران با از خود گذشتگی مقابل این نقشه شوم دشمن ایستادگی کرده و نگذاشتند که آموزش و تحصیل از چرخه کشور عقب بماند.

خان محمدی در پایان گفت: شهید قاسم سلیمانی بهترین الگو برای جهادگران است چراکه در هیچ زمانی دست از تلاش برنداشت، از ولی فقیه و امام خود پیروی کرد و در نتیجه در راه جهاد به شهادت رسید، شما هم تلاش کنید و جهاد کنید و از دستورات مقام معظم رهبری پیروی کنید.

وی گفت: دانشجویان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان به صورت خودجوش در قالب طرح رسام در روز‌های دشوار کرونایی به صورت تیم‌های چند نفره در مناطق محروم کشور حضور یافتند و به صورت جهادی به دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی دروس را آموزش دادند تا اینکه از امروز این طرح با همکاری آموزش و پرورش، بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان قم به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/32832