printlogo


تلاش کارکنان منطقه ویژه اقتصای سلفچگان در راستای محرومیت‌زدایی
کد خبر: 36458
کارکنان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در یک اقدام خودجوش، درصدی از حقوق خود را به صورت مستمر، برای طرح حمایت از نیازمندان و محرومیت زدایی از جامعه اختصاص دادند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا محمود داودآبادی
​​​​​​، با اشاره به اینکه  محرومیت‌زدایی از جامعه نیازمند مشارکت همگانی است، اظهار کرد: در راستای یکی از مهمترین تاکیدات و دغدغه‌های همیشگی رهبر انقلاب در مورد مشارکت مدیران و نهادهای مسئول در راستای محرومیت‌زدایی، اقدامی داوطلبانه در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به اجرا درآمده است.

وی گفت: با توجه به رسالت منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری، رونق تولید و شکوفایی اقتصادی در استان و کشور، نگاه ویژه به برنامه‌های محرومیت زدایی در استان که در گذشته چندان مورد توجه نبوده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان تصریح کرد: پیشنهاد اختصاص بخشی از درآمد ماهیانه به این امر با استقبال خوب کارکنان این مجموعه روبرو شد که در اینجا جا دارد از همکاری همه همکاران گرامی تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: از اواخرسال گذشته تا کنون منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به صورت مستقل از راه صرفه جویی در هزینه‌ها و با همیاری فعالان اقتصادی مستقر در منطقه ویژه در چندین نوبت اقدام به توزیع بسته‌های کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند در سطح استان و بخش سلفچگان کرده‌ است.


انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/36458