printlogo


حجت‌الاسلام والمسلمین مومنی:
برخی مدیران به نام انقلاب به دنبال ترویج مد، اختلاط و تک خوانی زنان هستند
کد خبر: 3694
استاد حوزه علمیه قم با انتقاد از حواشی برگزاری جشنواره فیلم فجر، گفت: برخی مدیران به نام انقلاب به دنبال ترویج مد، اختلاط و تک خوانی زنان هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی پنجشنبه شب در ادامه نشست های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که در مسجد چهارمردان قم برگزار شد،اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران خط بطلانی بود بر تحریف ها و گمراهی هایی که در رژیم شاهنشاهی در این کشور ایجاد شده است.
وی با بیان این که باید از سرگذشت انسان ها در قرن های گذشته عبرت بگیریم، ابراز داشت: مطالعه داستان زندگی اقوام در دهه ها و سده های گذشته برای عبرت گیری از موارد مورد تاکید در اسلام است.
مومنی تاکید کرد:  کسانی که تسلط بر تاریخ دارند، به شرط عبرت گرفتن از اقوام گذشته می‌توانند که مسیر درست را به دیگران نشان بدهد.
وی به انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و بیان داشت: انقلاب با تغییر و تحول متفاوت است، به طوری که  به حرکت زیربنایی و مبنایی انقلاب گفته می‌شود.
استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: انقلاب رسول اکرم(ص)، یک انقلاب جهانی بود که اثر آن تاکنون باقی مانده است و همه جوامع از اثر انقلاب رسول اکرم(ص) بهره بردند.
وی با بیان این که برخی تفرقه افکنی ها و نفاق ها بلای جان یک جامعه برای پیشرفت است، افزود: وحدت عامل پیشرفت است به طوری که رسول اکرم(ص) بر وحدت کلمه تاکید زیادی داشت اما در مقابل ایشان کار منافقان تلاش برای ایجاد انشقاق در جامعه بود.
مومنی با انتقاد از برگزای جشنواره فیلم فجر و حاشیه های به وجود آمده، بیان داشت: برخی از مدیران هزینه‌های سنگینی به نام دهه فجر از بودجه کشور صرف می‌کنند اما نه تنها اسمی از انقلاب برده نمی شود بلکه این هزینه‌ها برای ترویج مد، اختلاط و تک خوانی زنان می‌شود، در حالی که ایران یک کشور اسلامی است.
مومنی در بخش دیگری از صحبت های خود به حرکت امام حسین(ع) اشاره کرد و بیان داشت: با شهادت این امام معصوم شاهد اقبال دوباره مردم به سمت اهل‌بیت(ع) بودیم، انقلاب امام حسین(ع) زمینه را برای انقلاب فرهنگی صادقین فراهم کرد.
وی دفاع از ولایت فقیه را یک واجب الهی برشمرد و  ادامه داد: دفاع از انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم نه یک بحث سیاسی بلکه یک بحث فقهی است که این کار یک واجب الهی به شمار می‌رود، انقلاب اسلامی زمینه ساز برای قیام امام زمان(عج) به شمار می‌رود.
استاد حوزه علمیه قم به بیانات رهبر انقلاب در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در دهه های اخیر بارها از جنگ فرهنگی دشمنان سخنان می‌گویند اما برخی از مدیران در این کشور به این مساله بی توجه هستند، برنامه‌های دشمنان تا خانه‌های این کشور هم نفوذ کرده است.



انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/3694