printlogo


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:
بانک‌ها مکلف به اجرای سیاست‌های دولت در پرداخت تسهیلات هستند
کد خبر: 47015
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با بیان اینکه بانک‌ها در پرداختی‌های خود باید در راستای سیاست‌های دولت حرکت کنند، گفت: اشتغال، رونق تولید، طرح نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن، ازدواج و... مواردی هستند که در سیاست‌های دولت جانمایی شده و بانک‌ها مکلف به اجرای این سیاست‌ها هستند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  سید علی‌اکبر غلامیان در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی بانک‌های استان قم امروز با حضور رؤسا و نمایندگان بانک‌های دولتی و برخی بانک‌های خصوصی استان برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه‌به تأکید استاندار قم در جلسات شورای تأمین مسکن انتظار داریم بانک‌های خصوصی و دولتی استان در بحث تسهیلات خودمالکی‌ها اقدامات بیشتری انجام دهند.

 وی ادامه داد: بانک‌ها مردم را در پرداخت تسهیلات در بروکراسی اداری سردرگم نکنند، تاحدامکان با مردم کنار آمده و یاری‌شان کنید، کسانی هستند که مشکلات معیشتی‌شان با ۵۰ میلیون یا نهایتاً ۱۰۰ میلیون تومان حل می‌شود.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: امروز توفیق خدمتگزاری به مردم نصیب ما شده است و باید از این موضوع آگاه باشیم که اگر بتوانیم یک گره از کار مردم باز کنیم خداوند چندبرابر بیشتر به ما برکت خواهد داد.

 غلامیان در پایان گفت: بانک‌ها در پرداختی‌های خود در راستای سیاست‌های دولت حرکت کنند؛ اشتغال، رونق تولید، طرح نهضت ملی مسکن، ودیعه مسکن، ازدواج و... مواردی هستند که در سیاست‌های دولت جانمایی شده و بانک‌ها مکلف به اجرای این سیاست‌ها هستند.




انتهای پیام/


لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/47015