printlogo


اعضای پویش دانشجویی «حمایت از گام دوم» به بیش از «40 هزار» نفر رسید
کد خبر: 5358
سخنگوی پویش دانشجویی «حمایت از گام دوم» با اشاره به استقبال گسترده در دانشجویان کشور برای پیوستن به این پویش و لیبک به تحقق مطالبات و توصیه‌های مقام معظم رهبری گفت: این پویش تا کنون 40 هزار و 117 دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور را با خود همراه کرده است .
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،میلاد چهاردولی سخنگوی پویش دانشجویی «حمایت از گام دوم» در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به استقبال بی‌نظیر و گسترده در دانشجویان سراسر کشور برای پیوستن به این پویش و لیبک به تحقق مطالبات و توصیه‌های مقام معظم رهبری گفت: پویش دانشجویی در حمایت از بیانیه گام دوم یک حرکت همگانی جهت ظرفیت سازی میدانی بابت حرکت جهت اصلاح خلاءها، فسادها و حفظ استقلال و حرکت به سمت قله های پیشرفت است، تا نشان داده شود که دانشجو به عنوان قشر ازاده و نخبه کشور ،اماده آن می باشد که دوش خود را زیر بار مسئولیت دهد .

وی با اشاره به اهمیت بیانیه گام دوم ادامه داد: آنچه که در این بیانیه هدف قرار گرفته اعلام یک تلاش همگانی و آمادگی جهادی جهت اقدام و عمل بر بیانیه گام دوم است، که بار دیگر نشان دهیم قشر جوان انقلابی دارای برنامه و هدف در برابر مشکلات است.

چهاردولی درباره تعداد اعضای پویش دانشجویی «حمایت از گام دوم» هم تصریح کرد: این پویش تا کنون 40 هزار و 117 دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور را با خود همراه کرده است که این آمار بسیار بی‌نظیر و قابل توجه است.

سخنگوی پویش دانشجویی «حمایت از گام دوم» درباره راه‌های پیوستن دانشجویان به این پویش هم گفت: علاقه مندان و دانشجویان عزیز می توانند از طریق ربات @gam_dovom_bot به این پویش بپیوندند.همچنین هشتگ « #دانشجو_محور_گام_دوم » در توییتر معرف همراهان این پویش است.




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/5358