printlogo


تن‌ هاگ: قصد ترک آژاکس را ندارم
کد خبر: 8477
اریک تن‌هاگ بعد از آنکه دیشب به همراه آژاکس جام قهرمانی لیگ هلند را بالای سر برد گفت شایعات مطرح شده درباره رفتن او از این تیم صحبت ندارد و او قصد دارد در آژاکس بماند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آژاکس، پدیده امسال فوتبال اروپا دیشب در هفته پایانی لیگ هلند در خانه خرافشاپ با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید تا در نهایت با اختلاف سه امتیاز با نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش آیندهوون عنوان قهرمانی لیگ هلند موسوم به اردیویزی را به دست آورد.

 

 

بعد از بازی و برگزاری جشن قهرمانی آژاکس، اریک تن هاگ، سرمربی تیم هلندی گفت از شنیدن شایعات درباره احتمال پیوستنش به چلسی و بارسلونا احساس غرور می‌کند ولی از شرایط خود در آژاکس راضی است و قصد دارد در این تیم به فعالیت ادامه دهد.

 

تن هاگ 49ساله مغز متفکر موفقیت خارق‌العاده آژاکس در فصل جاری بوده و تیم صاحب سبک هلندی با هدایت او موفق شده بعد از 22سال برای اولین بار به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یابد.

 

 

تن‌هاگ دیشب به خبرنگاران گفت:" اینکه درباره انتقال من به باشگاه‌های بزرگی ثمل بارسلونا، بایرن و چلسی صحبت می‌شود برایم باعث افتخار است ولی من با آژاکس قرارداد دارم و اینجا راضی و خوشحال هستم".

 

سرمربی آژاکس در ادامه گفت:" اینجا هیچ مشکلی ندارم، راضی هستم و در حال برنامه‌ریزی برای آینده‌ام در آژاکس هستم. من به ترک باشگاه فکر نمی‌کنم".




انتهای پیام/
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/8477