printlogo


پیگیری مشکلات مردمی؛
مدیرکل راهداری: ترمیم آسفالت و ورودی کمربندی امام علی (ع) به‌زودی شروع می‌شود
کد خبر: 9043
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم از ترمیم آسفالت و ورودی کمربندی امام علی (ع) در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
ابوالفضل جمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به مشکلات به وجود آمده درترمیم آسفالت و ورودی کمربندی امام علی (ع) اظهار داشت: متأسفانه ورودی کمربندی از سمت شاه جمال از زیرسازی خوبی برخوردار نیست که دلیل آن‌هم عبور قنات از کنار این محور است که موجب شده زیرسازی‌های این قسمت از بین برود.

وی ادامه داد: به همین منظور در جلسه‌ای که در استانداری تشکیل شد مقرر شد جهاد کشاورزی و شهرداری زه کشی و سایر اقدامات لازم را انجام دهند تا بعد از رفع این مشکل به‌صورت کامل این قسمت موردبازسازی قرار گیرد.

جمالی افزود: مناقصه این کار نیز صورت گرفته و پیمانکار طرح نیز مشخص‌شده و تنها منتظر رفع مشکل از سوی نهادهای مربوطه هستیم.

وی بابیان این‌که برای ترمیم و بهسازی ادامه مسیر قرارداد منعقدشده است و پیمانکار نیز تا یک ماه کار خود را شروع خواهد کرد، تأکید کرد: قرارداد پیمانکار ماه‌های گذشته منعقدشده بود اما به دلیل این‌که بخشی از مواد اولیه آسفالتی که قرار بود در این مسیر مورداستفاده قرار بگیرد وارداتی بود پیمانکار مربوطه نتوانست این کار را انجام دهد و به همین علت مواد اولیه موردنیاز را از داخل کشور تهیه شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای قم در پاسخ به این سؤال که چرا آسفالت کمربندی در برخی از نقاط برش خورده است، ابراز داشت: با توجه به این‌که برخی از نقاط کمربندی به دلیل خرابی آسفالت محور، تبدیل به نقاط حادثه‌خیز شده بود در چند نقطه سطح جاده را برش زدیم تا خدای‌نکرده حادثه‌ای ناگواری رخ ندهد.





انتهای پیام/110
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9043