printlogo


14تیرماه اختتامیه جشنواره؛
نخستین جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر استان قم برگزار می شود
کد خبر: 9188
نخستین جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر استان قم از 12خرداد تا 10 تیرماه برگزار می شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، قانونی پیش از ظهر امروز در نخستین جشنواره فرهنگی فروشنده و فروشگاه برتر استان قم با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره، اظهار داشت: این جشنواره فرهنگی از امروز تا 10 تیرماه برای ارسال نظرات توسط مردم و در 14تیرماه اختتامیه جشنواره برگزار خواهدشد.
وی ادامه داد:مردم می توانند نظرات خود را بصورت نام، نام خانوادگی، نام فروشگاه و شاخص به سامانه پیامکی 100030256 ارشاد ارسال کنند.
دبیر اجرایی این جشنواره با اشاره به شاخص های این جشنواره، ابرازداشت: رونق تولید، حجاب و عفاف، انصاف، نام زیبای فروشگاه، مشتری مداری، تبلیغات فرهنگی، چیدمان و خلاقیت و نوآوری از جمله هشت شاخص در نظر گرفته شده برای مردم می باشد که باید بر اساس آن نظردهی کنند.
وی عنوان داشت: در این طرح فروشگاه  های خردد و کوچک هم می توانند شرکت کنند و لازم نیست که مردم فقط از فروشگاه های بزرگ در نظرسنجی شرکت کنند.
قانونی اضافه کرد: طبق همکاری مابین ما و اتحادیه قرار شد اتحادیه ها از سامانه پیامکی خودشان  پیامک جشنواره را ارسال کنند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از جوایز این جشنواره دادن نشان برتر است که نام این نشان نشان برتر فرهنگ اقتصاد می باشد.
همچنین در این کنفرانس ابراهیم صحفی رئیس اصناف قم با اشاره به اینکه این طرح در راستای حمایت از تولید داخل و به نوعی حمایت اصناف و فروشندگان از تولید داخل است.
وی افزود: در استان قم حدود 40هزار واحد صنفی وجود داردکه هشت هزار مورد آن بدون پروانه است.
رئیس اصناف قم ادامه داد: اکثر واحدهای صنفی استان رعایت موازین شرعی را دارند و آن صنف هایی که برخی مشکلات را ایجاد می کنند جزء واحدهای بدون پروانه می باشند.


انتهای پیام/160
لینک مطلب: http://qomefarda.ir/News/item/9188