سردار غیب پرور:

استکبار با سرنگونی پهپاد آمریکایی گیج و مبهوت شد/تغییر سبک زندگی اسلامی ، هدف امروز دشمن است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به انهدام پهپاد فوق پیشرفته و تخصصی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بار دیگر سران استکبار و رئیس جمهوری آمریکا گیج و مبهوت قدرت نظامی ایران اسلامی شدند و به قدرت نظامی کشورمان پی ببرند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور روز چهارشنبه در همایش تخصصی مسئولان و مدیران فرهنگی سپاه‌های استانی سراسر کشور در مجتمع یاوران مهدی (عج) استان قم با اشاره به اینکه امروز در عرصه نظامی حرفی برای گفتن داریم، اظهار داشت: همانند عرصه نظامی باید در عرصه فرهنگی هم حرفی برای گفتن داشته باشیم تا دشمن در رسیدن به اهداف خود مایوس شود و نتواند مانع درخشش خورشید انقلاب در جهان شود.
وی ادامه داد: امروز که دشمن با تمام توان و ظرفیتش برای جنگ فرهنگی به میدان آماده است، همه مسئولان و فعالان فرهنگی در کشور وظیفه دارند تا اوضاع فرهنگی جامعه را به طور مداوم بسنجند و مطابق با توطئه‌های فرهنگی دشمنان برنامه ریزی مؤثری داشته باشند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: امروز در بازار و دانشگاه‌ها و مدارس از حیث مشکلات فرهنگی نگرانی جدی وجود دارد و تغییر سبک زندگی اسلامی به شدت مورد توجه دشمنان قرار دارد.
وی همچنین در ادامه با اشاره به انهدام پهپاد فوق پیشرفته و تخصصی آمریکا توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: بار دیگر سران استکبار و رئیس جمهوری آمریکا گیج و مبهوت قدرت نظامی ایران اسلامی شدند و به قدرت نظامی کشورمان پی ببرند.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/10257
اخبار مرتبط

نظرات شما