همراه با شایعات و اخبار نقل و انتقالات فوتبال آسیا

پنجره تابستانی نقل و انتقالات نه تنها در اروپا بلکه این روزها در فوتبال آسیا هم داغ و آتشین پیگیری می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ریخت و پاش ها در پنجره تابستانی این روزها تنها به فوتبال اروپا اختصاص ندارد چون در آسیا چه در شرق پشت دیوارهای چین چه در حاشیه خلیج فارس بین باشگاه های متمول عربی شاهد جابه جایی و عقد قراردادهای کلان میان تیم ها با بازیکنان و مربیان هستیم.


با توجه به این که بیشتر باشگاه های فعال در بازار تابستانی در قاره آسیا مجوز حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا ACL 2019 دارند، حضور آنها در این تیم ها آن هم برحسب این که ممکن است رقبای نماینده های ایران باشند باعث شد تا از امروز نقل و انتقالات فوتبال آسیا هم در غرب هم در شرق آسیا را به صورت کامل پوشش دهیم.

 

پنجشنبه 13 تیر 98


9:00؛ العربی در سبدخریدهای ترابزون اسپور


یوسف العربی ستاره مراکشی باشگاه الدحیل و یکی از بهترین گلزنان چند سال گذشته لیگ ستارگان قطر با سابقه آقای گلی این روزها سخت مورد توجه باشگاه ترابزون اسپور ترکیه قرار گرفته است. ستاره مراکشی که فرصت حضور در جام ملت های آفریقا را از دست داد به احتمال فراوان فصل بعد را در ترکیه سپری خواهد کرد.

 

9:45؛ ملی پوش سابق فرانسه در النصر عربستان


روی ویتوریا سرمربی پرتغالی باشگاه النصر برای تقویت میانه میدان خود نام یوهان کابای ستاره سابق تیم ملی فرانسه و باشگاه های مارسی، کریستال پالاس و ... را در صدر فهرست خریدهای تابستانی خود قرار داد. رسانه های سعودی با اشاره به نتایج مثبت مذاکرات طرفین از کابای به عنوان اولین خرید بزرگ تابستانی قهرمان عربستان با قراردادی 5 میلیون دلاری نام می برند.

 

 

چهارشنبه 12 تیر 98

 

11:00؛ ستاره دو ملیتی فیلیپینی ها در سوفانبوری


آلوارو سیلوا مهاجم دوملیتی تیم ملی فیلیپین با امضای قراردادی دوساله راهی باشگاه مطرح تایلندی شد تا از فصل پیش رو برای سوفانبوری به میدان برود. سیلوا از جمله چهره های سرشناس حاضر در تیم ملی فیلیپین است که در جام ملت های آسیا 2019 نیز حضور داشت و حالا امید اول گلزنی سوفانبوری در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شود.

 

 

10:20؛ملی پوش انگلیسی شکار بعدی گوانگ ژو


تیاس براونینگ ملی پوش سابق زیر 21 ساله های انگلیس بعد از این که در فهرست مازاد اورتونی ها قرار گرفت سخت مورد توجه باشگاه گوانگ ژو قرار گرفته است. به نوشته رسانه های جزیره این بازیکن که جزو پدیده های جدید انگلیس معرفی شده بود بعد از آسیب دیدگی شدید زانو دیگر نتوانست به ترکیب اصلی تافی ها برگردد و حالا فابیو کاناوارو قصد دارد او را به چین ببرد.

 

 

10:00؛ شانگهای با 20 میلیون دلار در پی ستاره وستهام


مارکو آرناتوویچ مهاجم دو ملیتی باشگاه وستهام پیشنهادی 20 میلیون دلاری از باشگاه شانگهای SIBG دریافت کرده است. میرور انگلیس با اشاره به این پیشنهاد مدعی شد باشگاه چینی حاضر به پرداخت دو برابر دستمزد کنونی این بازیکن در وستهام برای جلب رضایت آرناتوویچ است.

 

8:45؛ مدافع برزیلی خرید جدید الوصل


مدافع برزیلی باشگاه انگولشتات آلمان با امضای قراردادی به الوصل امارات پیوست. به نوشته روزنامه الاتحاد لوکاس گالفائو که طی سال های گذشته برای انگولشتات در بوندس لیگا B به میدان می رفت از این فصل در فوتبال امارات برای الوصل بازی خواهد کرد. الوصلی همچنین با مهاجمی اکوادوری به نام فرناندو گایبور از ایندپندنته آرژانتین برای پیوستن به این تیم توافق کردند.

 

8:15؛ النصری ها در پی شکار مهاجم گالاتاسرای


قهرمان عربستان با ارائه پیشنهادی وسوسه کننده به ستاره سنگالی باشگاه گالاتاسرای این بازیکن را در مسیر کوچ به ریاض قرار داده است. در این پیشنهاد النصری ها در ابتدا به دنبال انتقال قرضی و دو میلیون یورویی امبابی دیابی هستند که این انتقال می تواند با رقمی 6 میلیون یورویی در سال دوم قطعی شود.

 

7:00؛ سرگیجه ستاره برزیلی الهلال


کارلوس ادواردو به عنوان یکی از کلیدی ترین بازیکنان خارجی سال های گذشته الهلال این روزها با ابهام بسیار زیادی در خصوص آینده خود روبرو است تا جایی که رسانه های سعودی از عصبانیت شدید او در راه مخالفت این باشگاه با انتقال به شباب الاهلی امارات پرده برداشتند. گفته می شود مشتری اماراتی حاضر به امضای قراردادی 1.5 میلیون دلاری برای سه سال آتی با این ستاره برزیلی است.

 

 

سه شنبه 11 تیرماه 1398

 

19:30 - لوکاس ده سوزا مدافع برزیلی اینگولشتات آلمان را ترک کرد و به الوصل ملحق شد. قرارداد او 1/5 میلیون یورو خواهد بود.

 

18:30 - باشگاه حتای عربستان موفق شد با عقد قراردادی کلایتون سانتوس مدافع 26 ساله برزیلی را جذب کند.

 

 

18:00 - راموس جانسون مهاجم سوئدی که سابقه بازی در ولفسبورگ و فرانکفورت را دارد، به بوریرام یونایتد ملحق شد.

 

17:30 - کاسوکه اوتا دفاع چپ سابق تیم ویتسه هلند، به ناگویا گرامپوس ژاپن پیوست.


17:00 - باشگاه الفتح عربستان، دروازه بان فصل گذشته دینامو کیف یعنی ماکسیمه کووال را برای سه سال به خدمت گرفت. او از الهلال و النصر نیز پیشنهاد داشت اما در نهایت الفتح توانست این گلر 26 ساله را به خدمت گیرد.


16:30 - باشگاه گوانژو اورگراند به فرناندو هنریکه وینگر برزیلی تیم چونگیمگ لیفان چین پیشنهاد داده تا با 10 میلیون یورو به این تیم ملحق شود. قرار است او شهروند چین ود تا برای تیم ملی این کشور بازی کند.

 

 

16:00 - الویس مانوو مهاجم 25 ساله و سابق تیم های فاینورد و برایتون به تیم بیجینگ چین پیوست.


15:30 - ویلیام آلوز ده اولیویرا مهاجم برزیلی که سابقه بازی در بوتافوگو، کایسری اسپور و چاوز پرتغال را دارد، با عقد قراردادی به الفیصلی عربستان پیوست.

 

 

15:00 - باشگاه الهلال احمد شراحیلی مدافع باتجربه خود را کنار گذاشت. او از الفیحا و الحزم پیشنهاداتی جدی دارد.


14:30 - لوک ادوارد خبرنگار روزنامه تلگراف اعتقاد دارد «انگیزه مالی» تنها دلیل حضور بنیتز در چین است. او همچنین به تاک اسپورت گفت که حضور او در دالیان نهایی شده است.


14:00- احمد سرتیب ستاره جوان تیم اربیل عراق با عقد قراردادی به تیم هاتای اسپور ترکیه که در لیگ دسته اول این کشور است پیوست.

 

 

12:00؛ باشگاه الاهلی عربستان در ادامه فعالیت های تابستانی خود با تایید برانکو ایوانکوویچ با چهار بازیکن داخلی قرارداد بست. سلطان مندش(هافبک)خالد البرکه(وینگر راست) یزید البکر(وینگر چپ) و محمد خبرانی (مدافع وسط) چهار بازیکنی بودند که به صورت رسمی سبزپوش شدند.

 

 

11:00؛ تمدید قرارداد چهار ستاره العین


باشگاه العین در اولین اقدام خود در تابستان 2019 قرارداد چهار ستاره این تیم را تا سال 2024 تمدید کرد. محسن عبدا...، فلاح ولید، بوسنده و سالم عبدا.. چهار بازیکنی هستند که بعد از حضور ایوان لکو کروات به عنوان سرمربی جدید قراردادشان را تمدید کردند.

 

 

10:30؛ پیشنهاد چهار میلیون دلاری الکویت به آقای گل


باشگاه الکویت با ارائه پیشنهاد دستمزد چهار میلیون دلاری برای سه سال متوالی به عبدالرزاق حمدا.. مراکشی به دنبال عقد قرارداد با آقای گل عربستان و ستاره النصر است.

 

 

10:00؛ خرید 3 میلیون دلاری رقیب ذوب آهن


باشگاه الاتحاد رقیب تنها نماینده ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز با امضای قراردادی سه ساله به ارزش 3 میلیون دلار عبداله المالکی مهاجم الجزایری الاصل باشگاه الوحده را به خدمت گرفت.

 

 

9:15؛ دالیان با بنیتس وارد می شود


باشگاه دالیان چین با ارائه پیشنهادی 6 میلیون یورویی برای هر فصل موافقت رافائل بنیتس اسپانیایی را برای نشستن روی نیمکت رهبری خود جلب کرد.

 

 

8:45؛ عموری – الهلال؛ در هاله ای از ابهام


ستاره سرشناس اماراتی ها بعد از انتقال گران قیمت به ریاض و پوشیدن پیراهن الهلال با بدشانسی های فراوانی دست و پنجه نرم کرد. مصدومیت شدید زانو باعث دوری طولانی مدت عموری و خروج نام این بازیکن از فهرست الهلالی ها شد تا همین اتفاق آینده گران ترین فوتبالیست دنیای عرب را متفاوت از تمام پیش بینی ها پیش ببرد. رسانه های سعودی از عدم تمایل الهلال برای تمدید قرارداد عموری و مخالفت العین با بازگشت او پرده برداشتند تا مرد سال سابق آسیا روزهای عجیبی را تجربه کند.

 

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10449
کلیدواژه: همراه شایعات آسیا
اخبار مرتبط

نظرات شما