شرایط شرکت در همایش بین المللی چهل سال قانون اساسی

همایش بین المللی چهل سال قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  همایش بین المللی چهل سال قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

 به مناسبت فرارسیدن چهلمین سال تصویب قانون اساسی، همایش بین المللی با عنوان «چهل سال قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ دستاوردها، ظرفیت‌ها و چشم‌اندازها» به همت پژوهشکده شورای نگهبان و با همکاری و مشارکت مراکز دانشگاهی و پژوهشی برجسته کشور در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این همایش در چهلمین سال تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با هدف ترویج و تقویت نظریه‌پردازی در خصوص قانون اساسی، زمینه‌سازی برای طرح نظریات اندیشمندان و متفکران در حوزه قانون اساسی، ارائه راهبردهای کلان در خصوص اجرایی شدن همه ظرفیت‌های قانون اساسی، تبیین جایگاه قانون اساسی در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران، بررسی ظرفیت‌های مغفول قانون اساسی در سطح بین‌المللی برگزار خواهد شد.

مقالات برگزیده‌ی این همایش در فصلنامه علمی پژوهشی دانش حقوق عمومی به چاپ خواهد رسید. متقاضیان ارسال مقاله می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1 شهریورماه 98 چکیده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند و پس از آن در صورت پذیرش چکیده حداکثر تا 1 آبان ماه 98 نسبت به ارسال متن کامل مقاله اقدام نمایند.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتردر خصوص محور های همایش و نحوه ارسال مقالات می توانند به سایتwww.shoraconf.ir مراجعه کنند.

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10542
اخبار مرتبط

نظرات شما