معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم:

ترویج حجاب باعث عصبانیت دشمنان می‌شود

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: ترویج عفاف و حجاب یکی از مصادیق بارز اعمالی الهی است که باعث عصبانیت کفار و دشمنان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین روستا آزاد در دومین همایش فعالان عفاف و حجاب استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های غدیر برگزار شد اظهار داشت: در کنار اعمال صالح و انجام واجبات قرآن یک نکته دیگر را نیز در رویکردهای و فعالیت های فردی، اجتماعی و سیاسی نیز مد نظر دارد این رویکرد ناشی از این می شود که کدام یک از فعالیت های ما می تواند مقابله جدی با کفار باشد و باعث عصبانیت کفار شود.

وی افزود: حجاب در عین حال که یک از واجبات الهی است مانند هر عمل دیگری اگر به درستی انجام شود می تواند عصبانیت کفار را به همراه داشته باشد قرآن در آیه120 سوره توبه . 29 سوره فتح به این مسئله اشاره کرده است اعمال صالح مؤمنان کفار را خشمگین می کند.

معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد:سال‌هاست کفار برای ترویج ب بند و باری در جامعه ما سرمایه گاری کرده و فعالیت می کنند مسئله حجاب و عفاف علاوه بر اینکه جزء واجبات و خواسته خداوند است در درون خود نفی سلطه فرهنگی را دارد و یک استقلال فرهنگی را فریاد می زند زنان با حجاب باید به خودشان افتخار کنند که مصداق این خواسته الهی هستند.

روستا آزاد تصریح کرد: ترویج عفاف و حجاب یکی از مصادیق بارز اعمالی الهی است که باعث عصبانیت کفار و دشمنان می شود.


انتهای پیام/170
گالری عکس
http://qomefarda.ir/10547
اخبار مرتبط

نظرات شما