ایران ایر در پروازهای حج دنبال سودآوری نیست

مدیرعامل ایران ایر با تأکید بر اینکه در پروازهای حج اصلاً به دنبال سودآوری نیستیم و نگاه اعتقادی داریم، گفت: به دلیل تحریم‌ها هما مشکلاتی دارد اما تلاش می‌کنیم خدمات مناسبی به زائران ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم بدرقه حجاج امسال با حضور رئیس سازمان حج و زیارت، نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت، رئیس سازمان هواپیمایی، فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور و جمعی از دست‌اندرکاران حج در ترمینال سلام در حال برگزاری است. 

در این مراسم مدیرعامل ایران ایر اظهار داشت: خدا را شاکریم که هما وظیفه خادمی حجاج را دارد. 

کاپیتان دهقان زنگنه افزود: همه کارکنان هما به عملیات حج به صورت تکلیف شرعی نگاه می‌کنند و نگاه اعتقادی دارند.

وی ادامه داد: همه امکانات را در ایران ایر بسیج کرده‌ایم تا این عملیات به خوبی مدیریت شود. در سال‌های گذشته شرکت‌های دیگر در عملیات حج با هما همکاری می‌کردند اما امسال هما به تنهایی همه زائران را جابه‌جا می‌کند.

مدیرعامل ایران ایر با تأکید بر اینکه عملیات حج امسال متفاوت است، گفت: ما در شرایط جنگ اقتصادی هستیم و صنعت هوانوردی در خط مقدم تحریم‌های دشمنان ایران و انقلاب است. 

وی افزود: امسال اولین سالی است که ایران ایر تحت تحریم، عملیات حج را انجام می‌دهد و منظور من همان تحریم هما در آبان 97 است.

کاپیتان دهقان زنگنه افزود: به دلیل تحریم‌ها محدودیت ناوگان داشتیم، شرکت‌ها و کشورهای دیگری هم که در پروازهای حج به ما کمک می‌کردند دیگر امکان همکاری با ما ندارند اما هما تلاش می‌کند همه هواپیماهای پهن‌ پیکر خود را در خدمت پرواز حجاج قرار دهد و البته همه نهادها و دستگاه‌ها باید با ما همکاری کنند.

مدیرعامل ایران ایر تأکید کرد: خدا را شاهد می‌گیرم در عملیات انتقال حجاج اصلاً به دنبال سودآوری نیستیم و فقط نگاه اعتقادی داریم و آن را پروژه ملی می‌دانیم.

وی ادامه داد: در عملیات حج دو رسالت عمده را دنبال می‌کنیم که اول پرواز ایمن و دیگری پرواز به موقع است.

کاپیتان دهقان زنگنه گفت: برای تحقق این دو هدف هماهنگی‌ها در داخل شرکت هما صورت گرفته است، با توجه به زمان عملیات انتقال حجاج و گرمای هوا احتمال دارد تأخیراتی رخ دهد اما تلاش می‌کنیم تأخیرات را به حداقل برسانیم.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/10634
اخبار مرتبط

نظرات شما