تذکر نماینده اهواز به وزرای کشور و اطلاعات درخصوص ادامه بازداشت کارگران صنایع ملی فولاد

نماینده مردم اهواز در تذکری به وزرای اطلاعات و کشور عنوان کرد که علت ادامه بازداشت کارگران گروه ملی فولاد چیست؟

، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (چهارشنبه 28 آذر 97) توسط علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیأت رئیسه مجلس قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه به اتفاق 4 نفر از نمایندگان در تذکری به وزیر کشور خواستار پرداخت حقوق کارکنان شهرداری ارومیه که 6 ماه است عقب افتاده، شدند.

حبیب‌الله ده‌مرده نماینده مردم زابل در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد که متاسفانه به دلیل استاندارد نبودن سیستم گرمایشی یک مدرسه در زاهدان حادثه دلخراش آتش‌سوزی اتفاق افتاد و تعداد زیادی از خانواده‌ها را داغدار کرده و خواهشمندم دستور فرمایید در اسرع وقت به این موضوع رسیدگی و گزارش آن به مجلس تقدیم شود.

امیر خجسته نماینده مردم همدان به وزیر اقتصاد لزوم توجه جدی به مؤسسات مالی غیرمجاز را متذکر شد.

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در تذکری به وزیر کار عنوان کرد که علت این همه بی‌عدالتی در نظام پرداخت یارانه نقدی چیست.

نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد به وزیر ورزش لزوم نظارت بر باشگاه‌های ورزشی و برخورد جدی با مواردی که اقدام به آموزش و تبلیغ موارد غیراخلاقی می‌کنند و نیز به وزیر بهداشت لزوم نظارت بر قیمت داروها و جلوگیری از افزایش قیمت آنها با توجه به تخصیص ارز دولتی 4200 تومانی به دارو را متذکر شد.

الیم یارمحمدی به اضافه 8 نفر دیگر از نمیایندگان در تذکری به وزیر آموزش و پرورش عنوان کردند که 4 نفر از دانش‌آموزان بر اثر آتش‌سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان دچار سوختگی شدید شدند،‌به این موضوع رسیدگی کنید.

علی ساری نماینده مردم اهواز در تذکری به وزرای اطلاعات و کشور عنوان کرد که علت ادامه بازداشت کارگران گروه ملی فولاد چیست.

سیدمحمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کرد که چرا دولت به بی‌عدالتی‌های رئیس سازمان برنامه و بودجه رسیدگی نمی‌کند.

علی بختیار نماینده مردم گلپایگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توجه به حقوق و مزایای بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی شد.

http://qomefarda.ir/1077
اخبار مرتبط

نظرات شما