گلایه عبدولی از کادر فنی/ چرا به تیم ملی دعوت نمی‌شوم؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، کرامت عبدولی برادر کوچکتر سعید و سامان که در رده‌های سنی پایه صاحب مدال جهانی و آسیایی است نسبت به عدم دعوتش به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان گلایه داشت و اعتراضش را نسبت به کادر فنی در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشت.

متن دلنوشته اعتراض آمیز کرامت عبدولی به شرح زیر است:

به نام خدا
عرض سلام و ادب خدمت همه دوستان

من یک ورزشکار حرفه‌ای هستم و همه زندگیم از کودکی تا الان در کشتی خلاصه شده است، در رده نوجوانان قهرمان جهان و المپیک شده ام، در جوانان قهرمان جهان شده ام. این عناوین بجز قهرمانی‌های آسیا و تورنمت‌های مختلف هست. سال گذشته هم با اینکه اولین سالی بود که به رده بزرگسالان آمده بودم عضو تیم ملی در مسابقات آسیایی شدم.

حال این روز‌های من قابل وصف نیست هر چه جلوتر می‌روم یاس و نا امیدی بیشتری می‌بینم و یک چرایی بزرگ به مغزم بانگ می‌زند.

چرا من در اردوی تیم ملی نیستم؟

چرا دیگر من دعوت نمی‌شوم؟

اکثر مدعی‌های وزن‌های ۶۳ و ۶۷ را بار‌ها در سال‌های گذشته و امسال شکست داده ام، در اردو‌ها با تمام وجود تلاش کرده ام، کم فروشی نکرده ام، بی انضباط نبوده ام.

اگر به دنبال استعداد هستید چرا من را فراموش کرده اید؟

من در عین جوانی کوله باری از تجربه دارم. تنها خواسته من از سرمربی و مربی‌های تیم ملی این بوده که یک فرصت، تنها یک فرصت به من بدهید تا خود را به شما ثابت بکنم.

من لیاقت یک تورنمنت رفتن ندارم؟

ولی بعضی نور چشمی‌ها از یک وزن پایین‌تر به وزن بالا و برعکس در همه اردو‌ها و تورنمت‌ها پای ثابت هستند. اگر قرار است انتخابی برگزار نکنید فرصت اعزام به مسابقات برون مرزی را برای همه یکسان بدهید.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11203
کلیدواژه: تیم ملی کشتی المپیک
اخبار مرتبط

نظرات شما