پیگیری مشکلات مردمی؛

مدیرکل راهداری: روکش کمربندی امام علی(ع) به‌زودی انجام می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم گفت: روکش کمربندی امام علی(ع) به‌زودی انجام‌شده و مشکلاتی که در این محور وجود دارد برطرف خواهد شد.

ابوالفضل جمالی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بابیان این‌که اصلاح  و بهسازی کمربندی امام علی(ع) در مرحله عملیاتی شدن قرار دارد، اظهار داشت: ابتدای کمربندی امام علی(ع) از سمت شاه جمال به علت وجود قنات از آسفالت نامناسبی برخوردار است.

وی ادامه داد: برای اصلاح این وضعیت جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی مطالعات خودشان را انجام داده‌اند و دفتر فنی استانداری در حال پیگیری این کار است.

جمالی بابیان این‌که در وضعیت فعلی در صورت آسفالت شدن این قسمت بعد از یک ماه به‌روز اول برمی‌گردد ، تصریح کرد: قرار شده زهکشی انجام شود و  بعد از انجام مطالعه راه و شهرسازی زیرسازی‌های لازم را انجام دهد.

وی افزود: بعدازاین اقدام عملیات آسفالت در این قسمت انجام می‌شود و برای این کار مبلغ یک میلیارد تومان اختصاص‌یافته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم خاطرنشان کرد:برای روکش آسفالت کمربندی امام علی(ع) نیز طرح استانی این کار شروع‌شده است و در آینده‌ای نزدیک لایه‌ای نازکی روی کمربندی ایجاد خواهد شد .

وی بابیان این‌که کل طرح در استان شروع‌شده است، ادامه داد: برای این کار نیز مبلغ 4 میلیارد تومان اختصاص‌یافته است و هم‌اکنون در جاده سلفچگان شروع‌شده است.
جمالی تصریح کرد: به‌محض این‌که این محور تمام شود پیمانکار در جاده کمربندی مستقر می‌شود که قطعاً کمتر از یک ماه خواهد بود.

وی ادامه داد: علاوه بر این نیوجرسی کمربندی امام علی(ع) در مسیر رفت‌وبرگشت جمعاً به طول 12 کیلومتر با هزینه‌ای بالغ‌بر 4 میلیارد تومان از سوی اداره کل راهداری استان قم انجام‌شده و مابقی نیز سهم شهرداری قم است که در حال انجام است.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/11410
اخبار مرتبط

نظرات شما