پژمان‌فر: دولت متوجه خطراتِ عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات باشد

عضو کمیسون فرهنگی مجلس با انتقاد از دولت و وزارت ارتباطات در عدم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات گفت: بی توجهی به این موضوع خطرات جدی ملی دارد در حالی که فضای مجازی رها و به پاشنه آشیل دولت تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از سوی دولت و تمرکز آنها بر کسب و کارهای اینترنتی گفت: متأسفانه یکی از پاشنه‌های آشیل دولت فعلی و شخص آقای روحانی آن است که آنها توجهی به فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات ندارند.

وی با اشاره به اعتراضاتی که به واعظی وزیر سابق ارتباطات و فناوری اطلاعات که در نهایت منجر به دو کارت زرد مجلس به این وزیر دولت شد، افزود: بعد از این کار پیغام‌هایی از سوی دولت به من دادند که حتی اگر واعظی را هم استیضاح کنید فضای مجازی برای ما مهم است و به هیچ وجه از آن عبور نخواهیم کرد چرا که یکی از اهداف دولت محسوب می‌شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: در 5 سال قبل هیچ کس باور نمی‌کرد که من تذکرات متعددی را به دولت درباره عدم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات و توسعه زیرساخت‌های لازم علیه اقداماتی که هم اکنون از سوی این بستر ضدمنافع ملی جمهوری اسلامی اجرا می‌شود، داشته‌ باشم و این در حالی است که امروز متأسفانه اتفاقاتی که خیلی از افراد دولت به آن بی‌توجه بودند بر علیه منافع ایران در حال نتیجه دادن است.

پژمانفر گفت: باید دستگاه‌های بالادستی درباره انحرافاتی که دولت دارد و در حال به خطر انداختن حاکمیت است ایستادگی کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: دستگاه قضایی و ریاست قوه قضائیه باید قاطعانه در برابر شیطنت بزرگ وزارت ارتباطات که خود را متعهد به هیچ امری نمی‌داند و خطر بسیار بزرگی را برای منافع و امنیت کشورمان داشته و اقتصادمان را به خطر انداخته است داشته باشد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11468
اخبار مرتبط

نظرات شما