استاندار قم:

مبارزه و برخورد با مفسدین یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استانداری قم است/ مدیران به‌صورت میدانی وارد عمل شوند

استاندار قم بابیان این‌که مبارزه و برخورد با مفسدین یکی از مهم‌ترین اولویت‌های استانداری قم است، گفت: شیوه اطلاع‌رسانی در این زمینه بسیار مهم است چراکه در برخی موارد احتمال اشتباه وجود دارد و شاید موجب ریختن آبروی افراد شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست ظهر امروز در نشست صمیمی با فعالان فضای مجازی استان با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نقش آن در پیشبرد مشکلات مردم اظهار داشت: دیدگاه‌ها و نظرات از سوی همه دلسوزان و به‌خصوص خبرنگاران و فعالان فضای مجازی باید توسعه‌ای باشد و مسئولان باید در به‌کارگیری این پیشنهادها اهتمام کافی را داشته باشند.

وی ادامه داد: فعالان فضای مجازی با مسئولان همکاری خوبی داشته‌اند و مدیران نیز باید در مواجه با خبرنگاران سعه‌صدر داشته باشند.

سرمست بابیان این‌که مدیران در استان باید به‌صورت میدانی وارد عمل شوند تا بتوانند از نزدیک در جریان امور قرار بگیرند، افزود: اصحاب رسانه در کنار مدیران هستند و می‌توانند در خدمت‌رسانی و یاری‌رساندن بهتر به مردم کمک‌رسان مدیران باشند.

وی تصریح کرد: شورای روابط عمومی‌های ادارات استان باید به‌صورت مستمر تشکیل شود تا خدمت‌رسانی به مردم بهتر شود و علاوه بر این درزمینهٔ پاسخگویی روابط عمومی‌های ادارات باید بهتر و بیشتر عمل کنند و در این زمینه کوتاهی نکنند.

سرمست افزود: روابط عمومی‌های ادارات باید درد و دل‌های مردم را بشنوند و این موضوعات را به مدیران انتقال بدهند.

وی پاسخ‌گو بودن را یکی از اصول اصلی مدیریت برشمرد و بیان داشت: استاندار و معاونان باید در تمامی زمینه‌ها پاسخگو باشند و در این زمینه نباید کوتاهی صورت بگیرد.

استاندار قم در خصوص مشکلات پردیسان نیز گفت: در پردیسان مشکلات متعددی وجود دارد که جدی‌ترین آن‌ها بحث فاضلاب است که در اولویت پیگیری‌های استانداری قرار دارد.

وی در خصوص ساماندهی فضای مجازی نیز اظهار داشت: برای ساماندهی فضای مجازی نیاز است که مدیرکل ارشاد و اسلامی وارد شود و جلساتی را در این زمینه برگزار کنند.

سرمست در پاسخ به سؤالی در خصوص فساد و نحوه مقابله با آن در استان تصریح کرد: مبارزه سرسختانه با فساد در دستور کار استانداری قم قرار دارد و در این زمینه هیچ کوتاهی قابل‌پذیرش نیست اما شیوه اطلاع‌رسانی بسیار مهم است چراکه در برخی موارد احتمال اشتباه وجود دارد و شاید موجب ریختن آبروی افراد شود.

وی خاطرنشان کرد: مواردی هم بوده که انتشار این‌گونه اخبار موجب شده اصل فساد به حاشیه برده شود که به صلاح نیست.

استاندار قم به شرایط کنونی کشور اشاره کرد و افزود: آرامش و همدلی لازمه‌ای عبور از این مقطع حساس است و در این زمینه نیازمند همراهی فعالان فضای مجازی هستیم.

وی در پایان بابیان این‌که استان قم ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد، ابراز داشت: حضور در قم توفیق خدمت را باانگیزه‌های معنوی توأم کرده است و انشالله در مسیر خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.





انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/11479
اخبار مرتبط

نظرات شما