مدیرکل ورزش و جوانان قم:

تسهیلات ازدواج در قم رشد ۳۸ درصدی داشته است

مدیرکل ورزش و جوانان قم با بیان اینکه پرداخت تسهیلات ازدواج در ۲ سال گذشته رشد چشمگیری داشته و از سه میلیون به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است، گفت: در استان قم میزان تسهیلات سال ۹۷ نسبت به سال ۹۶ رشد ۳۸ درصدی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، رسول منعم شنبه شب در آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه «ازدواج آسان، عشق پایدار» در سالن بعثت فرهنگسرای جوان، با تبریک هفته ازدواج و تقدیر از دست اندرکاران و سمن های فعال در برنامه های این هفته افزود: ازدواج یکی از سنت های حسنه در اسلام می باشد که بسیار مورد تاکید بزرگان دین قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بر مساله ازدواج پایدار، بهنگام و آگاهانه تاکید شده است، افزود: دولت تدبیر و امید با همکاری نمایندگان در ۲ سال گذشته در راستای رشد، توسعه و ترویج فرهنگ ازدواج آسان گام های مثبتی را برداشته است.  

وی با اشاره به صدور مجوز مرکزهای مشاوره ازدواج در سطح کشور خاطرنشان کرد: در استان قم شش موسسه مجوز فعالیت در این زمینه گرفته اند و چهار موسسه دیگر نیز در مراحل اخذ مجوز قرار دارند.   

منعم با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج گفت: در سال گذشته، برگزاری ۲۴۷ کارگاه آموزشی با حضور ۱۰ هزار و ۵۳۸ تَن، یکی از اقدام های این اداره کل در موضوع ازدواج بود.

مدیرکل ورزش و جوانان قم با اشاره به تشکیل مجمع خیرین ازدواج در قم اظهار کرد: هفته گذشته در برنامه ای با حضور مسئولان، رقمی بالغ بر یک میلیارد تومان برای زوج های نیازمند جمع آوری شد.

وی برگزاری جشن هلهله فرشته‌ها در گلزار شهدا، برگزاری ۱۰ کارگاه آموزشی در زمینه ازدواج، برپایی نمایشگاه ملزومات ازدواج با عنوان «ازدواج آسان، عشق پایدار»، جشن ازدواج، تجلیل از خیران فعال در حوزه ازدواج و رونمایی از تولیدات رسانه ای زندگی موفق را از جمله برنامه های هفته ازدواج در استان برشمرد.  




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11693
کلیدواژه: ازدواج طلاق آموزش
اخبار مرتبط

نظرات شما