سفیدپوشان ورزش قم در المپیاد استعدادهای برتر ایران

سفیدپوشان ورزش قم در رشته ورزشی کاراته با آماده‌سازی زیر نظر مربیان مجرب این رشته در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران به روی تاتامی می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سفیدپوشان ورزش قم لقب ورزشکاران رشته پرافتخار و مدال‌آور کاراته است، رشته‌ای که در بین ورزش‌های انفرادی استان قم یکی از محبوب‌ترین‌ها به شمار می‌رود و باشگاه‌های متعددی در نقاط مختلف این استان به آموزش و فعالیت‌های قهرمانی آن می‌پردازند.

کاراته در تمام چهار دهه‌ای که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد برای ورزش قم افتخارآفرین بوده و حالا قمی‌ها امیدوارند روند مدال‌آوری این رشته ورزشی توسط نخبه‌های دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته کشور ادامه یابد.

این در شرایطی است که با برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون کاراته، دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کاراته ایران روزهای هفتم و هشتم شهریور ماه در دو بخش دختران و پسران برگزار می‌شود و در روز نخست مسابقات کاراته‌کاهای رده نونهالان و در روز دوم کاراته‌کاهای رده نوجوانان به روی تاتامی خواهند رفت.

میزبانی مسابقات دختران را دانشگاه زنجان انجام می‌دهد و رقابت‌های پسران در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار می‌شود، در شرایطی که از آغاز سال 1398 با برنامه‌ریزی مدون هیأت‌ کاراته استان قم، تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی کاراته‌کاهای مستعد قم در خانه کاراته مجموعه ورزشی راحله منطقه نیروگاه قم در جریان است تا قم یکی از مدعیان قهرمانی این دوره باشد.

رقابت‌های رده سنی نونهالان دختر در اوزان منهای 35، 38، 42، 47، 52 و به اضافه 52 کیلوگرم انجام می‌شود و نوجوانان دختر در اوزان منهای 38، 42، 47، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم مسابقه می‌دهند، ضمن اینکه پسران نونهال در اوزان منهای 35، 38، 42، 46، 50، 55 و به اضافه 55 کیلوگرم مبارزه می‌کنند.

پسران کاراته‌کای نوجوان اعزامی به مسابقات کاراته دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور نیز در اوزان منهای 48، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم با یکدیگر رقابت می‌کنند، در شرایطی که ثبت‌نام و وزن‌کشی مسابقات از ساعت 16 تا 20 روز چهارشنبه ششم شهریور انجام می‌شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11723
اخبار مرتبط

نظرات شما