توسعه گردشگری سلامت اولویت اساسی حوزه بهداشت و درمان

استاندار قم در حاشیه بازدید از مرکز چشم پزشکی جوادالأئمه توسعه گردشگری سلامت را از اولویت‌های اساسی حوزه بهداشت و درمان در استان دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی استاندارقم دکتر بهرام سرمست استاندار قم با حضور در مرکز تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی جواد الأئمه (ع) ضمن بررسی روند درمان و خدمت رسانی به بیماران، از اهتمام کادر پزشکی و خیرین در این مرکز قدردانی کرد.

استاندار قم با بیان لزوم وجود امکانات مناسب در مراکزدرمانی برای بیماران، اضافه کرد: خیرین استان در زمینه ایجاد زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان خدمات مناسبی ارائه داده‌اند و ضروری است مسؤولان حمایت لازم را در این زمینه صورت دهند.

سرمست پذیرش بیماران خارجی از کشور‌های مختلف در مرکز چشم پزشکی جواد الأئمه (ع) را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: توسعه ظرفیت‌های گردشگری حوزه سلامت در استان از اولویت‌های مهم مدیریت استان است.

وی هدف بازدید از مراکز درمانی را گفت‌وگو با بیماران و بررسی نحوه ارائه خدمات درمانی عنوان کرد و ادامه داد: جلب رضایت بیماران باید از اولویت‌های اساسی مراکز درمانی و جامعه پزشکی باشد.

استاندار قم در استان ضمن تاکید بر برنامه‌های استان در توسعه متوازن خدمات بهداشتی و درمانی، خاطرنشان کرد: پروژه‌های مناسبی در این بخش در حال تکمیل است که با بهره گیری از نقش خیرین درصدد افزایش این خدمات در استان هستیم.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/11724
اخبار مرتبط

نظرات شما