اعضای شورای شهر تصریح کردند؛

شهرداری هر چه سریع‌تر طرح ادغام سازمان‌ها را عملیاتی کند

اعضای شورای اسلامی شهر قم بابیان این‌که ادغام سازمان‌ها برای حفظ منابع شهرداری ضروری است، تصریح کردند: شهرداری هر چه سریع‌تر طرح ادغام سازمان‌ها را عملیاتی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  یکصد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر قم عصر امروز در سالن جلسات ساختمان شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

اسلامی سخنگوی شورای اسلامی شهر قم در ابتدای جلسه با اشاره به 17 مرداد و روز خبرنگار اظهار داشت: حرفه‌ای خبرنگاری جزء مشاغل سخت و زیان‌آور است.

وی ادامه داد: خبرنگاران در مدت‌زمان کوتاهی وظیفه‌ای جمع‌آوری خبر رادارند و خبر هم احتمال کذب و صدق دارد و اگر خبرنگار بخواهد تأمل و درنگی انجام بدهد مطلب موردنظر از موضع خبر بودن خارج‌شده است.

اسلامی افزود: البته در سال‌های اخیر با اصلاح قانون مطبوعات و نحوه دادرسی تا حدودی حمایت‌های لازم از خبرنگاران صورت می‌گیرد.

ادغام سازمان‌ها خواسته‌ای همیشگی اعضای شورای شهر

در ادامه این جلسه لایحه‌ای اخذ مجوز تفریغ بودجه سال 97 سازمان زیباسازی اولین لایحه‌ای بود که امروز در صحن شورا قرائت شد.

بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به لایحه تفریغ بودجه سال 97 زیباسازی اظهار داشت: شهرداری باید هر چه سریع‌تر نسبت به ادغام سازمان‌های شهرداری اقدام کند و در این زمینه نباید زمان را از دست بدهیم.

حجت‌الاسلام آتش زر عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در خصوص این لایحه بیان داشت: شهرداری عزم جدی برای ساماندهی سازمان‌ها ندارد و باید این مهم برای صرفه‌جویی در منابع با شتاب بیشتری انجام شود.

این لایحه با نظر مثبت اعضای شورا مورد تصویب قرار گرفت.

لایحه‌ای دیگری که امروز در صحن شورا موردبررسی قرار گرفت، لایحه اخذ مجوز تفریغ بودجه سال 97 سازمان کشتارگاه بود که در جلسه امروز موردبررسی قرار گرفت و اعضای شورا با این لایحه نیز موافقت کردند.

لایحه اخذ مجوز تفریغ بودجه سال 97 سازمان مدیریت پسماند نیز در جلسه امروز موردبررسی قرار گرفت که مطابق لوایح دیگر مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

علاوه بر این لایحه تفریغ بودجه سازمان پایانه‌های مسافربری نیز در صحن شورا قرائت و مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

دو مورد لایحه اخذ مجوز کاهش عوارض قطع اشجار مازاد نیز در جلسه امروز موردبررسی قرار گرفت و تصویب هم شد.

لایحه اخذ مجوز پرداخت مابه‌التفاوت دیه در حق آقایان سید امیرحسین بنی اشرف و عبدالامیر شریفی با تعیین 100 درصد تقصیر بر اساس دادنامه شعبه چهارم دادگاه تجدیدنظر علیه شهرداری منطقه یک قرائت شد.

اعضای شورا با لایحه شهرداری مشروط به اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری و همچنین اقدام به اقامه دعوی علیه شرکت بیمه جهت مطالبه مابه‌التفاوت دیه موافقت کردند.

در ادامه این جلسه بختیاری نائب رئیس شورای اسلامی شهر که در غیاب جلالی رئیس شورای شهر ریاست جلسه را بر عهده داشت، جلسه را برای بررسی طرح الزام شهرداری به اجرای تقاطع غیر هم‌سطح خیابان امام و شهید کیوانفر به‌صورت غیرعلنی اعلام کرد.



انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/11762
اخبار مرتبط

نظرات شما