حجت الاسلام ذوالنوری:

فرهنگ دفاع مقدس عامل تولید موشک های بالستیک است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه ایران توانایی تامین امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس را دارد، گفت: موفقیت های بدست آمده در تولید موشک های بالستیک که از عوامل مهم بازدارنده تجاوز دشمن به کشور محسوب می‌شود، مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری چهارشنبه شب در همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد با اشاره به مسئله امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس و تشکیل ائتلاف توسط آمریکا، اظهار داشت: آمریکایی ها اذعان دارند که وقتی پهپاد آنها توسط ایران سرنگون و کشتی انگلیس متوقف می شود باید برای مقابله با ایران یک ائتلاف ضد ایرانی تشکیل دهند.

وی ادامه داد: تمام کشورهای دنیا و مخصوصا کشور های حاشیه ای خلیج فارس بدانند که ایران توانایی تامین امنیت تنگه هرمز و خلیج فارس را دارد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس حادثه ای برجسته و شاخص در تاریخ انقلاب و کشور قرار دارد.

وی عنوان داشت: دفاع مقدس ظرفیت بالایی ایجاد کرده تا برای احیا و استمرار فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه برای قرنهای متعدد و متمادی پاسخگو باشد.

حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به نسل بعد از دفاع مقدس، ابراز داشت:  باید تاریخ، روحیات و فرهنگ دفاع مقدس درجامعه نهادینه شود و به نسلهای جدید انتقال پیدا کند، همان طور که عاشورا رمز ماندگاری و بقاء فرهنگ اهل بیت (ع)شد.

وی خاطرنشان کرد: درهشت سال جنگ‌، دشمن با اهداف شوم‌ خود جنگی نابرابر را از زمین ، دریا و هوا بر ما تحمیل کرد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید فرهنگ جبهه برای جامعه به خوبی معنا و روحیه دفاع و مقاومت نیز احیا شود، تاکید کرد: موفقیت های بدست آمده در تولید موشک های بالستیک که از عوامل مهم بازدارنده تجاوز دشمن به کشور محسوب می‌شود، مبتنی بر فرهنگ دفاع مقدس می باشد.


انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/12107
اخبار مرتبط

نظرات شما