کارشناس مسائل سیاسی:

دفاع مقدس روشن ترین مصداق تاثیر مقاومت در پیروزی است/ مذاکره یعنی قبول کردن سازش و تسلیم

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه مذاکره با دشمن یعنی پذیرش سازش و شکست، گفت: دفاع مقدس روشن ترین مصداق تاثیر مقاومت در پیروزی ملت ایران است.

 حجت الاسلام محمد ملک زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به هفته دفاع مقدس و بحث مقاومت، اظهار داشت: دفاع مقدس روشن ترین مصداق تاثیر مقاومت در پیروزی و پیش بردن اهداف و ارزش های انقلابی و اسلامی ملت ایران بوده است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس الگویی شد برای کل مبارزان و کسانی که دنبال آزادی خواهی در سراسرجهان به ویژه در منطقه بودند.

عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان داشت:  این الگو باعث شد آن‌ها از موضوع دفاع مقدس ایران درس بگیرند و بدانند که اگر بخواهند به اهداف خود برسند راهی جزء مقاومت در برابر زورگویی، فشار و درخواست های زیاده خواهانه و غیر منطقی وجود ندارد و این بر همگان ثابت شده است.

وی اضافه کرد: الگو بودن مقاومت ایران برای دیگر ملت ها و آزادی خواهان جهان مسئله است که دشمنان را به هراس انداخته است.

مذاکره یعنی قبول کردن سازش و تسلیم
این کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: طبیعتا آن چیزی که ما شاهد آن هستیم در غرب و در رأس آن آمریکا فشار می آورند تا ایران را به میز مذاکره بکشانند آنها می خواهند در حقیقت نشان دهند مقاومت ایران شکست خورد و ایران از آن ادعاها و مقاومت و ایستادگی خود کوتاه آمده است و می خواهد با غرب کنار بیایید و در واقع تسلیم شد و سازش کرد.

وی عنوان داشت: این مسئله زنگ خطری خواهد بود برای سایرین و دشمنان به دنبال این هستند که بگویند مقاومت آینده ای ندارد و در نهایت مقاومت منتهی به شکست خواهد شد و افراد نباید وارد این مسئله شوند و این هزینه را پرداخت کنند.

استفاده از تاکتیک مقاومت حتماً پیروزی را بدست می آورد
ملک زاده افزود: آن چیزی که ایران در طول این 40سال انقلاب ثابت کرده است مقاومت در تمام عرصه های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و... باید تبیین و تحلیل شود و اگر در تمام عرصه ها  به درستی از این تاکتیک استفاده شود حتما پیروز میدان خواهیم بود.

وی ابراز داشت:  ما در عرصه سیاسی و نظامی مقاومت را ثابت کرده ایم و در دیگر عرصه ها هم با برنامه ریزی به این مسئله خواهیم رسید.

عضو انجمن مطالعات سیاسی حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز ثابت کردیم که با همه تحریم ها و فشارهایی که دشمنان بر ملت ایران وارد کرده اند اما به نتیجه و هدف خود نرسیدند و این به دلیل مقاومت است.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/12137
اخبار مرتبط

نظرات شما