آیت الله سیفی مازندرانی:

صبر و تقوا عامل پیروزی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بود

آیت الله سیفی مازندرانی با اشاره به اینکه نقش روحانیت در پیروزی دفاع مقدس از هرچیز دیگری بیشتر است، گفت: صبر و تقوا عامل پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آیت الله سیفی مازندرانی پیش از ظهر امروز در نشست نقش روحانیت در دفاع مقدس بااشاره به اینکه مهمترین عامل و دلیل پیروزی در دفاع مقدس امدادهای غیبی بودند، اظهار داشت: هر کسی که چشم بصیرت و ایمان داشته باشد و این مسئله را به روشنی خواهد دید که امدادهای غیبی نقش مستقیمی در پیروزی رزمندگان اسلام داشتند.
وی ادامه داد: کاملا مشخص بود که عده و عده دشمن چند برابر رزمندگان اسلام بود اما خداوند با امداد های غیبی به رزمندگان اسلام کمک کرد.
این استاد حوزه با اشاره به اینکه عامل امداد غیبی چیست و چرا خداوند عده ای را مشمول امداد غیبی می کند،بیان داشت:خداوند در آیات مختلف سخن از امدادغیبی سخن گفته است.
وی اضافه کرد: خداوند در آیه125سوره آل عمران دو عنصر صبر و تقوا به عنوان عوامل امداد غیبی معرفی کرده است.
آیت الله سیفی مازندرانی خاطرنشان شد:خداوند میفرمایید اگر این دو عنصر را رزمندگان داشته باشند شامل امداد غیبی می شوند.
وی ابراز داشت: ایجاد رعب و وحشت در دل دشمنان ، زیاد دیده شدن رزمندگان از امداد های غیبی است.
این استاد حوزه با اشاره به جنگ یمن گفت:یمن در طول چند ساعت دو هزار اسیر و کلی تجهیزات از دشمن گرفت که این نشان از امداد غیبی خداوند است.
وی افزود:رزمندگان ما در طول هشت سال دفاع مقدس شاهد امدادهای غیبی بسیاری بوده اند.
آیت الله سیفی مازندرانی با اشاره به اینکه تقوا در آیات قرآن عامل نور،بصیرت و بینش معنوی بیان شده است،گفت:با این نور رزمندگان می توانندحق را از باطل تشخیص دهند.
وی تاکید کرد:تنها عامل صبر معرفت است،معرفت به حقانیت خود وقدرت خداوند و باطل بودن دشمن است.
این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد:در جبهه کسانی که باید رزمندگان را به صبر و تقوا دعوت کند و حلال و حرام ها را مطرح کندروحانیت است؛در حقیقت روحانیت نقش کلیدی در دفاع مقدس ایفا می کرد.
وی با اشاره به اینکه نقش روحانیت در پیروزی دفاع مقدس از هرچیز دیگری بیشتر است،گفت: روحانیون رسالت خود را در هشت سال دفاع مقدس با بیان ثواب عظیم رزمندگان،عوامل صبر و تقوا،نورانیت باطن و... را بیان می کردند
انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/12229
اخبار مرتبط

نظرات شما