مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) مطرح کرد:

حضور 40 درصدی بانوان در پیاده روی اربعین

مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) از حضور 40 درصدی بانوان در پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته فضای اسکان بانوان افزایش داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  ابراهیم اسلام‌پناه بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور موکب داران عراقی در ایران و دیدار با مقام معظم رهبری، اظهار داشت: با همکاری مسئولان استانی در هفته گذشته شاهد استقبال از موکب داران عراقی بودیم که در پایان سفر فرصتی دست داد تا با رهبر انقلاب نیز دیداری داشته باشند و از فرمایشان ایشان بهره‌مند بشوند.

وی ادامه داد: امسال درزمینهٔ موکب داری بر روی منویات رهبر انقلاب تمرکز کردیم به‌طوری‌که کلیه فعالیت‌های موکب فرهنگی و خدماتی است.

اسلام‌پناه بابیان این‌که خادمان باید سفیر انقلاب باشند، بیان داشت: جلسات مختلفی نیز در این زمینه انجام شد تا خدام به‌خوبی به مسائل مذهبی و.. آگاه باشند.

وی بابیان این‌که نزدیک به ۴۰ درصد مردم در پیاده‌روی اربعین از بانوان هستند، گفت: مساحت محل اسکان بانوان و آقایان امسال اضافه‌شده به‌خصوص در قسمت بانوان فضا نزدیک به هزار متر اضافه‌شده است.

مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) افزود: خیرین نیز به‌مانند همیشه پیشگام بودند و کمک‌های بسیار مناسبی اهدا کردند که در خدمت‌رسانی بهتر به مردم نقش زیادی دارد.

وی به گرم بودن عراق در این مقطع از سال اشاره کرد و بیان داشت: بحث سرمایشی موکب مورد تأکید بوده و امسال کولرهایی نیز در محل نصب خواهد شد تا آسایش بهتری را برای زائران فراهم کنیم.

اسلام‌پناه بابیان این‌که سعی شده خدمات کامل و جامع باشد، افزود: ۲۵۰ هزار نفر سال گذشته از ایستگاه‌های صلواتی موکب استفاده کردند که انتظار می‌رود امسال بیش از این‌ها باشد.

وی افزود: توزیع سه وعده‌غذا در کنار سایر خدماتی که به زائران ارائه می‌شود قطعاً مورد رضای حضرت ولی‌عصر (عج) خواهد بود.

اسلام‌پناه ادامه داد: علاوه بر این 24 دستگاه ماشین لباسشویی نیز در موکب قرار دارد تا برای شستشو مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی افزود: درزمینهٔ فناوری راه‌اندازی خط تلفن اینترنتی را در دستور کارداریم که در روزهای آینده راه‌اندازی می‌شود.

مدیر موکب آستان مقدس حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: بیشتر خادمان افتخاری هستند که به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.


انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/12230
اخبار مرتبط

نظرات شما