یک تُن مواد مخدر در قم امحا شد

یک تُن انواع مواد مخدر غیرقابل استحصال به مناسبت هفته نیروی انتظامی، روز چهارشنبه با حضور بهرام سرمست استاندار، مرتضی حیدری فرماندار و جمعی از مسئولان و فرماندهان این استان امحا شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، فرمانده انتظامی استان قم در این مراسم، با اشاره به کشف نزدیک به پنج تُن انواع مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون گفت: با ۲۴ باند مبارزه با مواد مخدر نیز مبارزه شده است. 

سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: امسال در زمینه دستگیری قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر افزایش پنج درصدی نسبت به سال گذشته داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از سیاست های دولت ، برخورد ویژه با قاچاقچیان مواد مخدر و این پدیده خانمان‌سوز است.

وی با اشاره به توفیقاتی که ناجا در این زمینه کسب کرده است، گفت: نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر پیشقدم بوده و این نیرو بیش از سه هزار شهید در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.  

فرمانده انتظامی استان قم، با اشاره به توطئه های دشمنان نظام در موضوع مواد مخدر خاطرنشان کرد: امروز استکبار جهانی در مساله اشاعه مواد مخدر در میان نسل جوان تلاش می کند.

وی با اشاره به مبارزه قاطعانه نیروی انتظامی در زمینه مواد مخدر، از قم به عنوان استانی پیشتاز در این زمینه نام برد و گفت: نیروی انتظامی با قدرت تمام در این زمینه، به مبارزه قاطعانه خود با قاچاقچیان مواد مخدر ادامه می دهد.

وی با تقدیر و سپاسگزاری از همه مسئولان استان و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ریاست این شورا (استاندار) اظهار کرد: ان شاءالله امسال نیز یک سال پرمبارزه در زمینه مواد مخدر خواهیم داشت.

آقاخانی افزود: ان شاءالله در راستای مبارزه با مواد مخدر همه کمیته ها به ویژه در کمیته مبارزه با مواد مخدر گام های عظیم تری را برداریم تا بتوانیم در مجموعه جامعه به ویژه در میان جوانان یک فضای سالم و آرام را در پیش داشته باشیم.

این مراسم از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان و شورای هماهنگی مبازه با مواد مخدر استان قم برگزار شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12447
اخبار مرتبط

نظرات شما