قم با 3 طلا قهرمان کاراته امیدهای ایران شد

تیم هیأت‌ کاراته استان قم با کسب چهار مدال طلا و برنز سکوی نخست و عنوان قهرمانی دومین مرحله لیگ کاراته‌وان پسران ایران را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، موفقیت‌های کاراته به عنوان یکی از شاخص‌ترین رشته‌های انفرادی رزمی قم در سطح کشور ادامه یافت و چهره‌های مستعد و آینده‌دار این رشته در رده سنی امید با کسب چهار مدال طلا و برنز سکوی نخست و عنوان قهرمانی ایران را برای قمی‌ها به ارمغان آوردند.

این در شرایطی است که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، دومین مرحله لیگ کاراته‌وان پسران ایران در سال 1398 به مدت دو روز به میزبانی هیأت‌ کاراته استان مازندران در سالن شهید نوبخت بابلسر به انجام رسید و کاراته کاهای رده سنی امید برای کسب رتبه‌های برتر اوزان 55، 60، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم برابر یکدیگر به روی تاتامی رفتند.

این مسابقات در هر دو بخش کاتا و کومیته به انجام رسید و در کاتای انفرادی سیدمجید وکیلی کاتاروی پرافتخار قم در جایگاه سوم ایستاد و نشان برنز را برای تیم امید قم به دست آورد، در حالی که احمدرضا محمودی از تهران و مهدی رضایی از هیأت‌ کاراته کرمان بالاتر از نماینده قم اول و دوم شدند.

در بخش کومیته و در وزن منهای 60 کیلوگرم این مسابقات مهدی آقاجانی از قم با غلبه بر محمد پرنیان از گیلان به مقام قهرمانی و نشان طلا رسید، همچنین در وزن منهای 67 کیلوگرم مرتضی نعمتی دیگر کاراته‌کای استان قم با شکست دادن قاسم‌ خوب‌رو از اصفهان دومین نشان طلا را به تیم قم اختصاص داد.

در وزن منهای 84 کیلوگرم روند موفقیت‌های کاراته قم ادامه یافت و محمدسینا عبدالحسینی سومین طلای قم بود، کاراته‌کایی که برای رسیدن به مقام قهرمانی و نشان طلا از سد مهدی محمدی نماینده هیأت‌ کاراته مازندران گذشت تا بدین‌ترتیب قم با سه طلا از بخش کومیته و یک برنز از قسمت کاتا قهرمان دومین مرحله لیگ کاراته‌وان رده سنی امید ایران شود.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12596
کلیدواژه: کاراته کاتا قم طلا
اخبار مرتبط

نظرات شما