لحظه کشته شدن زن سیاه پوست توسط پلیس سفیدپوست آمریکا + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یک پلیس سفیدپوست آمریکا که با ورود به خانه یک زن سیاه پوست او را ازپای درآورده بود قرار است به اتهام قتل به زودی محاکمه شود. " آیرون دین" ۳۴ ساله با ورود به خانه قربانی که هویتش " آتاتیانا جفرسون" اعلام شده، او را در مقابل چشمان وحشت‌زده خواهرزاده خردسالش با گلوله‌ای که از پنجره شلیک کرده بود به قتل رساند.

این مامور پلیس اکنون پس از استعفا به بازداشتگاه موقت منتقل شده است. آتاتیانا ۲۸ ساله در داخل خانه با خواهرزاده ۸ ساله‌اش در حال بازی بود که ناگهان مورد هدف گلوله این مامور سفید پوست قرار گرفت. قتل این زن بیگناه سیاه پوست بار دیگر مسائل نژادپرستی را در میان نیروهای پلیس این کشور نمایان کرده است.

 ویدئویی که توسط دوربین همراه (بادی کم) این مامور پلیس تهیه شده است، او را در حیاط منزل مقتول در حال ورود به خانه نشان می‌دهد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که آیرون لحظاتی بعد ناگهان از راه پنجره به سمت آتاتیانا که در داخل خانه حضور داشت، شلیک کرده و مرگ این زن را رقم می‌زند. در این ویدئو شنیده نمی‌شود که آیرون خود را به عنوان پلیس معرفی کند. این حادثه در روز شنبه و در منطقه فورت وُرس ایالت تگزاس آمریکا رخ داد.

" اِد کرائوس"، رئیس دپارتمان پلیس فورت وُرس در این باره گفت: " کسی نمی‌تواند این ویدئو را ببیند و نگوید مامور پلیس بسیار بد عمل کرده است. او نمی‌دانست که آیا جفرسون اسلحه دارد. به هر حال اگر او در خانه نیز اسلحه داشت، چنین چیزی در تگزاس غیرمعمول نیست. بیشتر ما اگر متوجه شویم فردی وارد خانه ما شده که نباید می‌شده( انتظار آمدنش را نداشتیم) به هرحال مانند این زن عمل می‌کردیم ( از اسلحه استفاده می‌کردیم).

یکی از اقوام نزدیک قربانی نیز گفت: " ما جفرسون را بخاطر هیچ از دست دادیم."

گفتنی است؛ خانواده جفرسون تقاضای اخراج مامور خاطی از اداره پلیس و همچنین مجازات او را خواستار شده‌اند.

 


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12666
اخبار مرتبط

نظرات شما