برگزاری «یادواره شهدای دانشجوی مقاومت» در اربعین

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشوربا اشاره به برگزاری « یادواره شهدای دانشجوی جبهه مقاومت» در نجف، کربلا و مسیر پیاده‌روی اربعین گفت: امسال آمار حضور دانشجویان در پیاده روی اربعین از رشد بسیار بالایی برخوردار بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، امیر وجدانی نیا معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور گسترده و پر شور دانشجویان در راهپیمایی اربعین گفت: امسال آمار حضور دانشجویان در پیاده روی اربعین هم به لحاظ کمی و به هم به لحاظ کیفی از رشد بسیار بالایی برخوردار بود.

وی افزود: ما امسال توانستیم در سه نقطه یعنی در شهر نجف، همچنین در یکی از موکب‌های دانشجویی در مسیر پیاده روی اربعین و در شهر کربلا در موکب بسیج دانشجویی « یادواره شهدای دانشجوی جبهه مقاومت» را برگزار کنیم.

وجدانی‌نیا اضافه کرد: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری این یادواره از ماه‌ها قبل انجام شده بود و با لطف خدا توانستیم این برنامه را در ایام اربعین در سه نقطه برگزار کنیم و در تلاش هستیم در سال های آینده این برنامه را گسترش دهیم.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: در این مراسم مردم و دانشجویان و خانواده شهدای دانشجوی عراقی حضور داشتند. همچنین در این مراسم شرکت کنندگان از نوای گرم مداحانی همچون میثم مطیعی و مهدی سلحشور بهره بردند.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12799
اخبار مرتبط

نظرات شما