حضور پرشور مسلمانان در مراسم اربعین نشان‌دهنده شکست توطئه‌ دشمن است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت:‌‌ حضور پرشور مسلمانان در مراسم اربعین نشان‌دهنده شکست توطئه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین امت اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری پرشور راهپیمایی اربعین گفت:‌ راهپیمایی اربعین پیام‌رسان وحدت مسلمانان به استکبار جهانی است و این راهپیمایی علاوه بر این نشان‌دهنده وحدت همه آزادگان جهان است.

وی افزود:‌ در راهپیمایی اربعین نه تنها مسلمانان بلکه پیروان سایر ادیان از کشورهای مختلف شرکت می‌کنند و این نشانه اتحاد میان آزادگان و مخالفان ظلم و جور در جهان است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این حضور پرشور مردمی در مراسم اربعین نشان‌دهنده شکست توطئه‌های دشمن برای ایجاد اختلاف و تفرقه بین مسلمانان است و بی‌نتیجه بودن این قبیل اقدامات استکبار را نشان می‌دهد.

سعیدی خاطرنشان کرد:‌ همدلی و همسویی و انسجامی که در راهپیمایی اربعین وجود دارد باید به بخش‌های دیگر نیز تسری پیدا کند و ما شاهد اتحاد و انسجام مسلمانان در همه بخش‌ها از جمله حوزه اقتصادی و وجود منافع مشترک مسلمانان در این حوزه باشیم.



انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/12897
کلیدواژه: مسلمانان شکست دشمن
اخبار مرتبط

نظرات شما