استقبال آقای گل لیگ از هیات ایرانی در بصره

سال ها پس از همکاری به عنوان مدیرعامل و مهاجم سپاهان این دفعه دیدار جالبی میان دو چهره سرشناس دو دهه گذشته زردپوشان در بصره رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اوایل دهه هشتاد محمدرضا ساکت در نقش مدیرعامل سپاهان بارها مقابل عمادرضا ستاره آن روزهای فوتبال عراق می نشست تا قرارداد همکاری بسته شود. حالا با گذشت یکی دو دهه از آن روزها این دو چهره تعیین کننده در تاریخ سپاهان در قامت ملی در بصره مقابل هم قرار گرفتند تا صحنه های جالبی رقم بخورد.


در حالی که گمانه زنی های فراوانی در خصوص لغو میزبانی عراق از ایران و بحرین در شهر بصره رقم خورده بود محمدرضا ساکت و یکی دو عضو فدراسیون برای بررسی شرایط میزبانی این شهر عازم کشور عراق شدند که عمادرضا از سوی فدراسیون فوتبال عراق برای استقبال از کاروان ایرانی ها به فرودگاه و سپس هتل محل اقامت آمد.


رویارویی مدیرعامل و مهاجم سابق سپاهان در بصره سخت مورد توجه رسانه ها قرار گرفت تا این خبر بازتاب گسترده ای پیدا کند. خوش و بش ساکت با ستاره ای که نقش بسیار زیادی رد موفقیت های تیم او در دهه هشتاد داشت به خصوص در سالی که سپاهان قهرمان شد و عمادرضا هم عنوان آقای گلی را به دست آورد، خیلی جالب توجه بود.

 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13149
کلیدواژه: استقبال گل لیگ بصره
اخبار مرتبط

نظرات شما