استاندار قم:

رسالت و اهمیت رسانه های قم فراتر از رسانه های کشوری است/ ارشاد مدافع حقوق رسانه ها و پیگیر مطالبات آنها باشد

استاندار قم با اشاره به اینکه ارشاد مدافع حقوق رسانه ها و پیگیر مطالبات آنها باشد، گفت: رسالت و اهمیت رسانه های قم فراتر از رسانه های کشوری است چرا که اخبار قم بُعد بین المللی هم دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهرام سرمست پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم که در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با اشاره به اینکه هرچه از اهمیت رسانه بگوئیم کم است، اظهار داشت: این اهمیت را باید به مدیران دستگاه های اجرایی گوشزد کنیم.

مدیران دستگاه ها پاسخگوی رسانه ها باشند
وی ادامه داد: به مدیران دستگاه های دولتی تاکید کرده ام که باید درمقابل رسانه، جنس پاسخگویی داشته باشند.
استاندار قم با اشاره به اینکه حتما روابط عمومی ها به نمایندگی و یا به رسالت خود پاسخگوی رسانه ها باشند، افزود: در شرایط کنونی که اطلاع‌رسانی صحیح اهمیت بسیار زیادی دارد، باید مسئولان استان خود را ملزم به پاسخگویی به رسانه‌ها بدانند.
وی عنوان داشت: نیازمند بازنگری جایگاه مطبوعات و رسانه‌های قم هستیم چرا که قم هم ملی است و هم بین المللی و امروز عصر انفجار اطلاعات است.

اخبار قم به سرعت بعد بین المللی پیدا می کند
سرمست با اشاره به اینکه اخبار قم به سرعت بعد بین المللی پیدا می کند، افزود: رسالت و اهمیت رسانه های قم فراتر از رسانه های کشوری است.
وی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان انقلاب اسلامی، برای مخدوش کردن حیثیت نظام سیاسی کشور بسیج شده‌اند، همه باید به‌صورت یکپارچه در مقابل جنگ رسانه‌ای دشمن فعالانه ایفای نقش کنند.
استاندار قم خاطرنشان کرد: نباید اجازه داد تا برخی مسائل حاشیه‌ای و روزنامه‌نگاری موجب خدشه‌دار شدن فضای سیاسی کشور شود، چراکه این موضوع خلاف مصالح کلی نظام است ولی این به معنای جلوگیری از گردش آزاد اطلاعات و محدود کردن رسانه‌ها نیست.
وی با اشاره به اینکه مدیریت استان به گردش آزاد اطلاعات اعتقاد دارد، افزود: اصحاب رسانه قم، همواره به کمک مسئولان استان آمده‌اند و در این مسیر تعامل و همراهی خوبی با مسئولان داشته‌اند.

ارشاد مدافع حقوق رسانه ها و پیگیر مطالبات آنها باشد
سرمست به تعامل رسانه های استان در خصوص موضوعات استان اشاره کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم باید مدافع حقوق اصحاب رسانه و پیگیر مطالبات آنها باشد.
وی تصریح کرد:هدفی که در استان طراحی شده است هدف ارامش و امنیت برای توسعه ورونق تولید و جذب سرمایه گذار در استان است تا قم به معنای واقعی و تراز خود برسد.

قم پیشتاز امنیت در کشور است
وی قم را استانی پیشتاز در امنیت دانست و ادامه داد: قم در بحران‌هایی که استان‌های دیگر مبتلابه آن بودند، گرفتار نشد که این موجب شد تا قم به استانی زبانزد در کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/13771
اخبار مرتبط

نظرات شما