ثبت‌نام آزمون ورودی جامعه‌الزهرا(س) آغاز شد/تحصیل ۲۰ هزار طلبه در جامعه الزهرا(س)

زمان ثبت‌نام در جامعه الزهرا(س)‌ از ۲۳ آذر ۹۸آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این نهاد حوزوی ثبت نام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام شهیدی ، معاون آموزشی و تربیتی جامعه الزهرا(س)‌ در ادامه نشست امروز ظهر گفت:‌ بر اساس وظیفه نیازسنجی که بر عهده معاونت آموزش گذاشته‌شده است، هرسال نسبت به رشته‌ها و گرایش‌های موردنیاز جامعه و آنچه مورد مطالبه فارغ‌التحصیلان دبیرستان‌ها است برنامه‌ریزی لازم انجام می‌شود.
وی افزود:‌ در همین رابطه سعی کردیم رشته‌های جدید را در سطوح مختلف تحصیلی به مرحله تصویب برسانیم.
معاون آموزشی بیان کرد:‌ سال گذشته سیاست‌های سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) نیز تدوین شد و تلاش داریم با نگاه به این نقشه راه،‌ ادامه حرکت این نهاد حوزوی را ترسیم کنیم.
وی ادامه داد:‌ توجه ویژه به مناطق کمتر برخوردار برای جذب داوطلبان ازجمله سیاست‌های جدید پذیرش در این نهاد حوزوی است و سعی داریم نسبت به معرفی جامعه الزهرا(س) و قابلیت‌های آن در مناطق کمتر برخوردار توجه جدی‌تر داشته باشیم.
شهیدی گفت:‌ توانمندسازی طلاب در بخش‌های مختلف ازجمله در بحث‌های تبلیغی و تدریس را برای تامین اساتید موردنیاز مجموعه‌های علمی و حوزوی داخل و خارج کشور، با جدیت دنبال می‌کنیم.
وی بیان کرد: برای تقویت حوزه پژوهش در جامعه الزهرا(س)‌ نیز طرح آموزش پژوهش محور را در هر سه سطح ۲،‌ سه و چهار دنبال می‌کنیم و اساتید جدید به‌عنوان همیار به این نهاد حوزوی اضافه خواهند شد.
وی ادامه داد: تلاش برای تقویت سطح اعتقادات و برگزاری منظم جلسات درس اخلاق و نشست‌های بصیرتی از دیگر برنامه‌های جامعه‌الزهرا(س) در کنار مباحث آموزشی و پژوهشی است.

شروع ثبت نام سال تحصیلی جامعه الزهرا از 23 آذر ماه
مدیر سنجش و پذیرش جامعه الزهرا(س) نیز در این نشست گفت:‌ زمان ثبت‌نام در جامعه الزهرا(س)‌ از ۲۳ آذر ۹۸آغاز می‌شود و داوطلبان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این نهاد حوزوی به نشانی http://jz.ac.ir/  به تمام اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر عمرانی فر بیان کرد:‌ آزمون کتبی ورود به جامعه الزهرا(س)‌ نهم اسفندماه جاری برگزار و نتایج آن بیست و پنجم فروردین‌ماه سال آینده اعلام که پس‌ازآن بر اساس زمان‌بندی مشخص از پذیرفته‌شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد:‌ تمام توضیحات موردنیاز داوطلبان ازجمله شرایط پذیرش،‌ امتیازات قرار داده‌شده و رشته‌های تحصیلی برای آشنایی کامل با جامعه الزهرا(‌س)‌ در پایگاه اطلاع‌رسانی این نهاد حوزوی موجود است و از طریق همین سایت به هرگونه سوال داوطلبان در کوتاه‌ترین زمان پاسخ داده خواهد شد.

برگزاری کرسی های آزاد اندیشی
معاون پژوهشی جامعه الزهرا(س) نیز در این نشست گفت: مباحث پژوهشی در جامعه الزهرا(س)به‌عنوان یک اصل کلی به‌صورت منظم پیگیری می‌شود و در هفته پژوهش نیز این نهاد حوزوی برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد.
ریحانه حقانی افزود: نشست‌ و کارگاه‌های علمی در هفته پژوهش به‌صورت منظم در جامعه الزهرا(س)‌ برگزار می‌شود و در این نهاد حوزوی برای هر یک از روزهای پژوهش محوری خاص تعیین‌شده است.
وی ادامه داد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با حضور بانوان و استادان طلبه،‌ برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با موضوع پژوهشی و اجرای طرح نیازسنجی برای ارائه محصولات علمی موردنیاز مجموعه‌های حوزوی از دیگر برنامه‌های جامعه الزهرا(س)‌ در حوزه پژوهش است.

انتهای پیام/160
http://qomefarda.ir/14189
اخبار مرتبط

نظرات شما