پذیرش دانشجوی بدون کنکور در دانشگاه قرآن و حدیث آغاز شد

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث از پذیرش دانشجوی بدون کنکور در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مهدی غلامعلی بابیان این‌که مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث، به‌عنوان یکی از مراکز پیشتاز دانشگاهی درزمینهٔ آموزش الکترونیکی شناخته می‌شود، اظهار داشت: این مرکز امکان فراگیری علوم و معارف قرآن و حدیث را برای طیف وسیعی از مشتاقان فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: در این مرکز، رشته‌های مصوب دانشگاهی مورد تأییدِ وزارت علوم و همچنین دوره‌های آزاد، در حوزه علوم و معارف قرآن و اهل‌بیت (ع) به‌صورت غیرحضوری و از طریق اینترنت ارائه‌شده است.

غلامعلی تأکید کرد: امسال نیز این دانشگاه از علاقه‌مندان به یادگیری معارف دینی و قرآنی دعوت به عمل می‌آورد تا بدون کنکور به‌صورت مجازی ادامه تحصیل دهند.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند در دو رشته علوم حدیث و فقه و حقوق اسلامی در دوره کارشناسی ثبت‌نام به عمل بیاورند.

رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث با بیان این‌که مهلت ثبت‌نام تا تاریخ 30 دی‌ماه امسال می‌باشد، تصریح کرد: برگزاری کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری، بدون محدودیت سنی و ارائه مدرک رسمی از وزارت علوم را از مزایای تحصیل در این دانشگاه است.

وی به اهمیت پژوهش اشاره کرد و گفت: نظر به اهمیت امر تحقیق و پژوهش و برای ایجاد بستر مناسب برای پرورش ظرفیت‌های علمی دانشجویان، مرکز آموزش الکترونیکی در کنار امکانات آموزشی، زمینه‌های مختلف پژوهشی نیز برای علاقه‌مندان فراهم کرده است که ازجمله آن‌ها می‌توان به ایجاد مشاوره‌های علمی در حوزه‌های مختلف، برگزاری کارگاه‌ها و نشست‌های علمی پژوهشی در مسائل کاربردی روز، راه‌اندازی کتاب‌خانه دیجیتال و نشریه الکترونیکی و... اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند به سایت دانشگاه به نشانی http://qhu.ac.irمراجعه کنند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14314
اخبار مرتبط

نظرات شما