قمی‌ها بعد از 10 سال به لیگ برتر صعود کردند

تیم هیات بدمینتون استان قم با برتری در دور برگشت مرحله نهایی لیگ یک کشور بعد از 10 سال به لیگ برتر بدمینتون صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، دور برگشت مرحله نهایی لیگ یک بدمینتون کشور در حالی امروز در بجنورد برگزار شد که سه تیم اراک، قم، بجنورد به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم هیات بدمینتون استان قم نیز که در این مسابقات حاضر شده، در دور نخست مرحله نهایی در اراک توانست با پیروزی 5 بر صفر بر بجنورد و شکست 3 بر 2 مقابل اراک در جایگاه دوم این مرحله قرار گیرد.

مسابقات برگشت مرحله نهایی لیگ یک بدمینتون کشور هم از 28 آذر در بجنورد آغاز شده و قمی‌ها تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا بتوانند ضمن صعود به مرحله نهایی لیگ برتر، قهرمانی این مسابقات را به دست آورند.

تیم هیات بدمینتون استان قم متشکل از محسن صادقیان سجاد ترابی، محسن دادستان، معین کشاورز، مجتبی زارع، متین مقیمی، پارسا شهبازی به مربیگری محمدرضا مطیع در نخستین بازی خود در این مسابقات توانستند با نتیجه 4 بر یک بجنورد را شکست داده و صعود خود را به لیگ برتر بدمینتون کشور قطعی کنند.

این پیروزی در حالی بود که عرفان‌نوری و معین کشاورز به دلیل مصدومیت و علیرضا افکانه به علت بیماری تیم بدمینتون قم را نتوانستند همراهی کنند.

تیم اراک هم در این مسابقات توانست بجنورد را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد و آخرین مسابقه بین تیم اراک و قم هم با نتیجه برابر به اتمام رسید و نهایتا تیم قم با کسب جایگاه دوم توانست به لیگ برتر کشور صعود کند.

تیم هیات بدمینتون استان قم بعد از 10 سال توانسته است به لیگ برتر بدمینتون کشور صعود کرده و فرصتی برای رشد و تعالی این ورزش برای استان فراهم کند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14335
اخبار مرتبط

نظرات شما