دولت در بارندگی‌های اخیر هیچ اقدامی برای مردم خرمشهر انجام داد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، عبدالله سامری نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به بارندگی‌های اخیر در استان خوزستان گفت: به خاطر فرسودگی بخشی از شبکه فاضلاب خرمشهر و شدت بارندگی‌ها در عرض چند ساعت شاهد آبگرفتگی در معابر بودیم که هم‌اکنون جز در مناطقی همچون کوی بهروز و بخشی از کوی آریا در دیگر مناطق شهر شرایط عادی است که این مناطق هم به دلیل فرسودگی شبکه فاضلابشان دچار آبگرفتگی هستند. 

وی افزود: دولت هیچ اقدامی برای کمک به مردم پس از بارندگی‌های اخیر صورت نداده و وزارت نیرو هم حرکتی در این زمینه نداشته است و تنها مقامات استانی و شهرستانی در این زمینه فعال و پای کار بودند. 

وی اظهار داشت: جا دارد در اینجا از مدیران استانی، آبفای خوزستان، اعضای شورای شهر خرمشهر و مدیران شهرداری تشکر کنم که از همان ابتدا همراه مردم بودند و به مردم کمک کردند. 

نماینده مردم خرمشهر خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم دولت هیچ اقدامی را برای کمک به مردم خوزستان و از جمله خرمشهر در این چند روز صورت نداده و البته ما هم از چنین دولت فشلی امید و انتظاری نداریم. 

وی افزود: اگر دولت اعتبارات مربوط به بازسازی شبکه آب‌فاضلاب خوزستان را در زمان مقرر اختصاص می داد، امروز شاهد این آبگرفتگی‌ها و مشکلات نبودیم و عدم تخصیص اعتبارات برای بازسازی فاضلاب باعث بروز چنین مشکلات شد. 




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14496
اخبار مرتبط

نظرات شما