زمان امتحانات نهایی دانش‌آموزان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  تسنیم نوشت: رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی گفت: با توجه به تعطیلی مدارس، برنامه‌ریزی امتحانات داخلی از طریق استان‌ها انجام و به دانش آموزان اعلام می‌شود.

خسرو ساکی با اشاره به امتحانات داخلی دانش‌آموزان اظهارکرد: برنامه‌ریزی امتحانات داخلی مدارس از پایه اول ابتدایی تا پایه یازدهم نظام جدید در اختیار ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها است و با توجه به تعطیلی‌های مدارس به دلیل آلودگی هوا یا بارش برف و برودت هوا، برنامه‌ریزی امتحانات داخلی از طریق ادارات آموزش‌وپرورش در استان‌ها و مناطق صورت می‌گیرد و به دانش آموزان اعلام خواهد شد.

تاریخ امتحانات داخلی از طریق استان‌ها به دانش‌آموزان اعلام می‌شود

وی افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم، سال سوم متوسطه نظام قدیم و پیش‌دانشگاهی مطابق برنامه زمان‌بندی ارائه‌شده، اجرا می‌شود. امتحانات نهایی از امروز ۲ دی‌ماه شروع و تا ۲۳ دی‌ماه ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمام مدارس استان تهران به جز دو شهرستان دماوند و فیروزکوه به دلیل شرایط پایداری جوی و آلودگی هوا تا پایان این هفته تعطیل هستند.

پیش از این نیز آموزش‌وپرورش شهر تهران اعلام کرده بود: امتحانات نهایی دانش‌آموزان حتی به دلیل آلودگی هوا و تعطیلی مدارس، لغو نخواهد شد.

البته هم‌اکنون بحث عقب‌ماندن دانش‌آموزان از مطالب کتاب‌های درسی با توجه به تعطیلات پیش‌بینی نشده مطرح است و برخی خانواده‌ها درباره برگزاری کلاس‌های جبرانی سوال دارند که در همین باره آموزش‌وپرورش از بررسی موضوع خبر می‌دهد؛ هر چند که معلمان می‌گویند، مدارس غیردولتی نسبت به برگزاری کلاس‌های جبرانی اقدام کرده‌اند.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14509
اخبار مرتبط

نظرات شما