ایمنی مجموعه ورزشی میثم قم تامین شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمدجواد متقیان روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به موضوع‌های پیرامون مجموعه ورزشی میثم افزود:درسال‌های گذشته یکی از مجتمع های تجاری در پشت مجموعه ورزشی میثم موجب نشست این مجموعه ورزشی شد که این موضوع موجب شد تا به دلیل خطر ناشی ریزش، امکان استفاده از این مجموعه وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط پیش آمده برای این مجموعه ورزشی، مدیرکل وقت ورزش و جوانان قم دستور تعطیلی مجموعه ورزشی میثم و پیگیری برای فروش آن را صادر کرد تا با پول ناشی از فروش این مجموعه چند زیرساخت ورزشی دیگر در استان ساخته شود.

دبیر هیات تیراندازی قم، افزود: با تغییر مدیریت در اداره کل ورزش و جوانان و با توجه به تغییر شرایط اقتصادی درکشور و همچنین درخواست ورزشکاران استان، بازگشت دوباره این مجموعه ورزشی به چرخه بهره برداری در اولویت قرار گرفت.

متقیان گفت: تغییر شرایط اقتصادی در کشور موجب شد تا با فروش این مجموعه ورزشی امکان ایجاد یک مجموعه مشابه نیز فراهم نشود و این فروش هیچ عایدی برای ورزش استان نداشته باشد، به همین دلیل مدیرکل ورزش و جوانان قم تصمیم به جلوگیری از فروش این مجموعه ورزشی نمودند.

وی ادامه داد: با پیگیری های اداره کل ورزش و جوانان، پیمانکاری که فعالیت عمرانی آن موجب آسیب به مجموعه ورزشی میثم زده بود، ملزم به برطرف کردن آسیب های وارده به این مجموعه ورزشی شد و از طرفی پیگیری برای رفع موانع قانونی برای راه اندازی مجدد این مجموعه ورزشی از سر گرفته شد.

دبیر هیات تیراندازی قم، افزود: هم اکنون مشکل ایمنی و نشست مجوعه ورزشی میثم برطرف شده است و کارشناسان ایمن بودن این مجموعه را تایید  کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: درسال‌های گذشته که این مجموعه ورزشی با نشست مواجه شد، در همان زمان نیز امکان ترمیم و استفاده مجدد این مجموعه وجود داشت ولی نظر مدیریت وقت اداره کل ورزش و جوانان بر فروش آن متمرکز بود به همین دلیل پیگیری لازم برای رفع مشکل های این مجموعه پیش از این انجام نشده بود.

متقیان ادامه داد: در صورت محقق شده وعده های اداره کل ورزش و جوانان برای راه اندازی مجدد مجموعه ورزشی میثم تا پایان سال جاری، رشته تیراندازی قم دارای یکی از استانداردترین سالن‌های خود خواهد شد.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14609
اخبار مرتبط

نظرات شما