بازدید «بی هوا»ی رئیس قوه قضاییه از جنوب تهران

بازدید «بی هوا»ی رئیس قوه قضاییه از جنوب تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به‌صورت سرزده از دادگستری‌های شهرستان ورامین و پیشوا و همچنین بیمارستان ورامین بازدید کرد.

این سفر در ساعات ابتدایی صبح شروع  و تا نزدیک ظهر به طول انجامید و مهم‌ترین مشکلات مردم که با آیت‌الله رئیسی در میان گذاشتند، نوبت‌های رسیدگی بعضاً طولانی در پرونده‌ها و کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی بود.

سفر سرزده به بیمارستان ورامین

در بدو ورود رئیس دستگاه قضا به دشت ورامین، به بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین رفته و همراه با تعدادی از کارکنان بیمارستان نماز جماعت آیات خورشیدگرفتگی پنجم دی‌ماه را اقامه کردند و پس‌ از آن پای دردودل ۴ نفر از حاضرین در بیمارستان نشستند، این در حالی بود که طبق گفته مدیر روابط عمومی بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین، حضور آیت‌الله رئیسی در بیمارستان کاملاً سرزده صورت رقم خورده بود و هیچ‌یک از مسؤولان شهرستان در این بازدید وی را همراهی نمی‌کردند.

طبق گفته شاهدان حاضر در بیمارستان، آیت‌الله رئیسی بدون تشریفات خاص و با همراهی غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه و تعدادی دیگر از مسؤولان دستگاه قضا، در این بیمارستان حاضرشده بودند و در تماسی که با رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین انجام شد، بی‌اطلاعی مسؤؤوان ارشد سیاسی منطقه از حضور رئیس قوه قضاییه در بیمارستان نیز به چشم خورد. جالب‌تر اینجاست مسؤلان ارشد شهرستان ورامین سفر را در تماس‌های اولیه باور نمی‌کردند.

حضور در دادگستری پیشوا

طبق گفته شاهدان حاضر در دادگستری پیشوا، آیت‌الله رئیسی با چند همراه وارد دادگستری می‌شوند و از تمام بخش‌های این اداره بازدید و به  مشکلاتی همچون کمبود فضای فیزیکی و نیروی انسانی در دادسرای پیشوا پی می‌برند همچنین در ادامه دیدار با بیش از ۱۰ نفر از مراجعه‌کنندگان گفت‌وگوی چنددقیقه‌ای داشتند که عادل رحمانی دادستان پیشوا، آیت‌الله رئیسی را در این دیدار همراهی کرد اما عبدالله شمس رئیس دادگستری پیشوا در مرخصی بود.

حضور در دادگستری ورامین

آیت‌الله رئیسی پس از حضور در شهرستان پیشوا به شهرستان ورامین باز می‌گردد و به سراغ دادگستری ورامین می‌رود، در ابتدای این بازدید سرزده با تعدادی از حاضران در دادگستری ورامین گفت‌وگو و دستور رسیدگی به مشکلات آنان را می‌دهد. همچنین گفت‌وگوی کوتاه و نیم ساعته‌ای نیز با رئیس دادگستری، رئیس دادسرا و امام‌جمعه موقت شهرستان ورامین داشتند و توصیه‌ها و بررسی لازم را انجام دادند.

در ادامه رئیس قوه قضاییه در گفت‌وگویی با آیت‌الله سید محسن محمودی امام‌جمعه موقت شهرستان ورامین در جریان آخرین وضعیت و معضلات دشت ورامین قرار می‌گیرند.

رئیس دستگاه قضا وعده حضور دیگر در شهرستان ورامین را می‌دهد همچنین حاضران در دادگستری ورامین تعداد همراهان آیت‌الله رئیسی را حدود ۶ نفر شمردند و این دیدار را بدون تشریفات توصیف کردند.

تیم محافظین و همراهان رییس قوه قضاییه تنها دو خودرو پرشیا بود و  خبری از  خودروهای شاسی بلند نبود. رئیس دستگاه قضا بعد از بازدید سرزده از دادگستری و دادستانی پیشوا به زیارت حرم جعفر بن موسی الکاظم (ع) مشرف شدند.



انتهای پیام/
منبع:فارس
http://qomefarda.ir/14642
اخبار مرتبط

نظرات شما