صعود به لیگ برتر با دستان خالی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، علی فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به صعود تیم هیات بدمینتون استان قم به لیگ برتر بدمینتون کشور اظهار کرد: تیم قم توانست بعد از 10 سال، با کسب جایگاه نایب‌قهرمانی لیگ یک بدمینتون کشور به لیگ برتر بدمینتون صعود کند تا بالاخره قم هم یک نماینده در لیگ برتر داشته باشد.
وی با اشاره به منابع محدوده اداره کل ورزش و جوانان برای حمایت از تمام هیات‌های ورزشی خاطرنشان کرد: اگرچه تا همین‌جا هم اداره کل حمایت‌های خوبی از بدمینتون داشته است، اما با وجود اینکه امکانات مطلوبی در اختیار تیم ما نبود اما توانستیم بعد از 10 سال با دستان خالی به لیگ برتر صعود کنیم.
دبیر هیات بدمینتون استان قم با بیان اینکه هیات بدمینتون امسال علاوه بر تمامی اعزام‌ها در تمامی رده‌ها در لیگ یک آقایان و بانوان تیم‌داری کرده است تصریح کرد: علاوه بر تیم آقایان، تیم بدمینتون بانوان استان نیز که به طور کامل از بازیکنان قمی تشکیل شده، در لیگ یک بانوان کشور توانست جایگاه چهارم را به دست آورد.
وی با اشاره به ناکامی تیم بانوان هیات بدمینتون در صعود به لیگ برتر گفت: از نتیجه بانوان راضی نیستیم و نسبت به سال گذشته پسرفت داشتیم، ولی برای رده های پایه بانوان با مجوز و حمایت اداره کل ورزش و جوانان مربی ملی از تهران می‌آوریم.
فرجی با تاکید بر اینکه نگاهمان در قسمت بانوان به آینده و برای رده‌های پایه و استعدادیابی و پشتوانه سازی است تصریح کرد: تمرکز روی رده‌های پایه می‌تواند فرصت را برای آینده‌ای بهتر در بدمینتون قم فراهم کند.


انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14732
اخبار مرتبط

نظرات شما