عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

سناریوی فتنه 88 در کاخ سفید طراحی‌شده بود/ جنگ نرم استراتژی اصلی دشمنان نظام است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ نرم استراتژی اصلی دشمنان نظام است و سناریوی فتنه 88 نیز در همین راستا در کاخ سفید طراحی‌شده بود.

ابوالفضل حسن بیگی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام علیه جمهوری اسلامی ایران در 41 سال گذشته، اظهار داشت: آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آن‌ها در طی 40 سال گذشته با شیوه‌های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشورمان بوده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبوده‌اند.

وی بیان داشت: ناامنی و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یکی از اهداف اصلی این کشور است و در فتنه‌های مختلف این موضوع به اثبات رسیده است.

حسن بیگی ادامه داد: آمریکایی‌ها بعد از اخراج از کشورمان منافع بسیاری زیادی را از دست دادند و از همان زمان جنگ همه‌جانبه علیه کشورمان را آغاز کردند.

وی بیان داشت: درحالی‌که پیش از انقلاب ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش آمریکا بوده و در راستای منافع این کشور در منطقه عمل می‌کرد، بعد از پیروزی انقلاب این موازنه شکست خورد به‌طوری‌که جمهوری اسلامی ایران با آینده‌نگری رهبر کبیر انقلاب با استحکام پایه‌های قدرت به یکی از ابرقدرت‌های منطقه تبدیل شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران تبدیل به قدرت اول منطقه شده و به همین علت استکبار جهانی از هر فرصتی برای ضربه زدن به آن بهره می‌برد.

وی بابیان این‌که فتنه 88 با هدایت سرویس‌های خارجی بیگانه شکل گرفت، تصریح کرد: سناریوی کوری که در سال 88 طراحی‌شده بود اصل نظام را نشانه گرفته بود که البته هوشیاری و تیزبینی رهبر انقلاب تمامی این توطئه‌ها و نقشه‌ها را در نطفه خفه کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: بصیرت مردم انقلابی ایران نیز در شناخت زمان و مکان عامل دیگری بود که فتنه 88 را خنثی کرد.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نرم این روزها تبدیل به استراتژی اصلی دشمنان نظام شده است که باید در این زمینه آمادگی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/14778
اخبار مرتبط

نظرات شما