معاون استاندار قم:

وحدت، همدلی، بصیرت و شناخت دقیق از دشمن پیام راهپیمایی 9 دی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به حضور پرشور مردم قم در راهپیمایی یوم‌الله 9 دی گفت: وحدت، همدلی، بصیرت و شناخت دقیق از دشمن پیام راهپیمایی 9 دی است.

بیژن سلیمان پور در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله 9 دی در گفتگو با خبرنگار  قم فردا، با بیان این که راهپیمایی امروز به خوبی خواست واقعی ملت ایران را نشان داد، اظهار داشت: 9 دی مظهر وحدت و اقتدار ملی است و قطعاً مردم در جهت نفی دخالت‌های بیگانگان در امور داخلی کشور به میدان آمده‌اند و این موضوع را به‌صورت رسا بیان می‌کنند.

وی وحدت و همدلی را یک اصل مهم برشمرد و ابراز داشت: تحکیم پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک هدف ملی است که در آن ولایت معظم فقیه محور و عمود است.

سلیمان پور افزود: تا زمانی که این وحدت، همدلی، بصیرت و شناخت دقیق از دشمن و بالا بردن آستانه تحمل همدیگر برای وفاق ملی و همگرایی برای مقابله با دشمنان نظام وجود داشته باشد هیچ شخص و کشوری نمی‌تواند در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قد علم بکند.

 وی خاطرنشان کرد: امروز هم مردم در صفوف به‌هم‌پیوسته آمده‌اند که وفاداری خودشان را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان بدهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم به حضور پرشور مردم قم اشاره کرد و گفت: مردم با بصیرت قم نشان داده‌اند که هرزمانی که نیاز باشد درصحنه حاضر هستند و از ولایت‌فقیه و اصل نظام دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/14831
اخبار مرتبط

نظرات شما