مسئول بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع):

حریق در پشت بام بیمارستان بود/ روال جاری در بیمارستان در جریان است

مسئول بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه در حال حاضر روال جاری بیمارستان در جریان است، گفت:حریق در پشت بام بیمارستان بود براساس بی احتیاطی کارفرما رخ داده بود.

حسین رضایی مسئول بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به حادثه امروز رخ داده در بیمارستان، اظهار داشت: حدود ساعت 13 امروز حین انجام ایزوگام در پشت بام بیمارستان بر اثر بی احتیاطی و سهل انگاری پیمانکار آتش سوزی اتفاق می افتد.
وی ادامه داد: با رخ دادن حریق به سرعت کد اطفاء حریق بیمارستان زده شد؛ در بیمارستان یک کد حریق مخصوص  بیمارستان وجود دارد که پرسنل و افراد آموزش دیده برای مقابله با حریق اقدامات لازم را انجام می دهند و همزمان هم به آتش نشانی اطلاع داده می شود.
مسئول بیمارستان سپاه علی ابن ابیطالب(ع) بیان داشت: تا زمانی که تیم های آتش نشانی به بیمارستان اعزام شوند تیم های آتش نشانی داخل بیمارستان که همان پرسنل آموزش دیده هستند با کپسول های در دسترس شروع به اطفای حریق می کنند.
وی افزود: به دلیل آتش گرفتن ایزوگام و پشم شیشه دود بسیاری ایجاد شده بود که با اقدامات لازم پرسنل و آتش نشانی استان حریق به سرعت کنترل و خاموش شد.
دکتر رضایی تصریح کرد: این آتش به وجود آمده به فضای داخلی بیمارستان سرایت نکرد و هیچ آسیبی به بیماران و پرسنل وارد نشد چرا که آتش به وجود آمده در پشت بام بیمارستان بود.
وی خاطرنشان شد: برای رعایت مسائل ایمنی تا به وجود آمدن آتش، طبقات زیر پشت بام به سرعت تخلیه شد تا مشکلی به وجود نیاید و در صورت سرایت آتش به داخل سریع با اقدامات لازم خاموش شود که به لطف خداوند و کوچک بودن وسعت حریق در همان پشت بام کنترل و خاموش شد.
مسئول بیمارستان ابراز داشت: در حال حاضر  روال جاری در بیمارستان در جریان است و هیچ مشکلی وجود ندارد.

محمدعلی باقری
انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/14834
اخبار مرتبط

نظرات شما