معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س):

فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه (س) ساخته می‌شود

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه(س) گفت: فیلم سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) به کارگردانی جواد افشار و با همکاری آستان مقدس ساخته می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت‌الاسلام مهدی احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه (س) اظهار داشت: این فیلم سینمایی قطعاً در تاریخ سینمایی ایران ماندگار خواهد شد و به اثری بی‌دلیل و مثال‌زدنی تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد: 170 منبع و کتاب موردتحقیق قرارگرفته و پیوست فیلمنامه شده است تا به همه جوانب زندگی این حضرت اشاره کامل و دقیق شود.

احمدی با اشاره به تیم کارگردانی و اجرایی این اثر، بیان داشت: جواد افشار کارگردان، مجتبی امینی تهیه‌کننده و حجت‌الاسلام عابدی مشاور این پروژه سینمایی هستند.

وی ادامه داد: حضور آقای افشار به‌عنوان کارگردان این فیلم یکی از نقاط قوت است که باید به‌خوبی از ظرفیت ایشان استفاده شود.

معاون فرهنگی حرم حضرت معصومه (س) تصریح کرد: انتخاب یک اسم ماندگار و مناسب برای این فیلم نیز می‌تواند حائز اهمیت باشد و دست‌اندرکاران باید به این موضوع توجه کنند.

وی به دیدار دست اندرکاران فیلم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) اشاره کرد و بیان داشت: آیت‌الله سعیدی در این دیدار ضمن حمایت از ساخت آن بر ضرورت بهره‌مندی از کتب و منابع مستند در این اثر تأکید کرده و خواستار تولید اثری فاخر و ماندگار شد.

احمدی آشنایی مردم جهان با سیره و روش اهل‌بیت (ع) را موردتوجه قرارداد و گفت: باید در این اثر تأثیر جریان سازی حضرت معصومه (س) به تصویر کشیده شود و به‌خوبی به عظمت و بزرگی حضرت اشاره شود.
وی افزود: مردم قم نیز که همان زمان میزبان شایسته‌ای برای حضرت معصومه (س) بودند در این اثر باید به‌خوبی به آن‌ها پرداخته شود.

انتهای پیام/110
http://qomefarda.ir/14911
اخبار مرتبط

نظرات شما